Ga naar inhoud

Vervolg van mijn "afgesloten" topic "Pc problemen automatisch oplossen"


Jive1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vertel eens specifiek wat je gedaan hebt waarvan je dacht dat het juist was. Misschien heb jemogelijkheden onbenut gelaten. Anderzijds heeft het geen zin je iets te laten uitvoeren wat je al uitgevoerd hebt, ten minste als je dat hebt uitgevoerd zoals het hoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien helpt het je wel je geheugen op te frissen als ik je enkele afbeeldingen toon met de mogelijkheden die "geavanceerde opstart opties" biedt.

Let niet te veel op de aangebrachte rode kaders. Deze zijn voor een andere toepassing van dienst geweest. de volgorde is willekeurig.

Ik zal de afbeeldingen nummeren zodat je er in je antwoorden naar kunt verwijzen.

5a2d80e32b6b4_GeavanceerdeopstartoptiesWin10(1)BIS.thumb.JPG.c4767025614f33f87915561898df37a1.JPG

Afbeelding 1.

 

5a2d80e46f2f1_GeavanceerdeopstartoptiesWin10(3)BIS.thumb.JPG.bf347faf06c1ec12a2ea640205bf90a6.JPG

Afbeelding 2.

 

5a2d80e7dbc6e_GeavanceerdeopstartoptiesWin10(5).thumb.JPG.9310c19c48329b756531aa821e8bb4ef.JPG

Afbeelding 3.

 

5a2d80e875034_Geavanceerdeopties.png.36fc9dbde70d280ece6905dfdbf424fd.png

Afbeelding 4.

 

5a2d80e8e998e_Opnieuwopstarten.png.00e0cb302c24844a5112e91dd0261c00.png

Afbeelding 5.

 

5a2d80e9dcd2f_Problemenoplossen.png.502e5299bea7518e2769e6381fc2238c.png

Afbeelding 6.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie morgen Droske en Passer,

Daar ben ik weer...

De beelden die u me laat zien, die ken ik ondertussen bijna vanbuiten. Ik heb van alle beelden die u me toont bijna alles geprobeerd zonder ook maar één positief resultaat. Ik weet niet meer exact wat allemaal ik heb uitgevoerd, maar STEEDS kwam weer de melding 'Er is een fout met de computer, of zoiets, en de computer moet herstart worden' Na zowat 10-12 of nog meer keren werd ik dat beu en heb ik dat opgegeven. En er waren zeker nog meer mogelijkheden, dat klopt.

Maar als daar iets bij is, dat volgens u moet werken, zeg het me dan, ik zit me er niets mee in om dat nog eens te doen, misschien heb ik wel, zoals u suggereert, ergens iets niet gedaan wat ik had moeten doen! En misschien is er ergens wel een oplossing bij, die u kent. En zo onzinnig vind ik dat nu niet, om dat nog eens te doen....

Alvast erg bedankt om nog te willen proberen me te helpen.

Groeten

Jive1 - Belgium

aangepast door Jive1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar,... Droske, en Passer,

Als ik in DOS-omgeving vaststel dar er GEEN bestand meer op de C-drive zit, 0 files, en 17(?) Gb free space, dan zie ik niet in hoe mijn pc nog zou kunnen opstarten.

Mogelijk, zo denk ik dan verder, zitten alle bestanden die op mijn C-drive stonden, nu in die "Recycle"-folder, en wachten ze alle om ge-recycleerd te worden, ofwel om via formatteren vernietigd te worden. En dan denk ik ook dat het "recycelen" gewoon wil zeggen, dat, als dat kan gebeuren, misschien alleen maar in DOS-omgeving dan, alles weer zou kunnen werken?....

Ik ga dat momenteel zeker nog niet proberen, maar ik vraag me af of we misschien in die richting moeten gaan zoeken?

Momenteel ben ik bezig nog eens enkele van die geavanceerde voorstellen te herhalen... Ik vertel je volgende meel wel of er iets bij was dat licht deed branden....

Groeten

Jive1 - Belgium

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Jive1 zei:

Momenteel ben ik bezig nog eens enkele van die geavanceerde voorstellen te herhalen... Ik vertel je volgende meel wel of er iets bij was dat licht deed branden....

Groeten

Jive1 - Belgium

Wie heeft u dat opgedragen?

 

15 uren geleden, Jive1 zei:

Ach natuurlijk ga ik dat kunnen waarmaken, en ik ga wachten op jullie raad waarop ik vroeg.

GroetenmJive1 - Belgium

Je komt deze afspraak al van de eerste keer niet na hé.

 

Het is een rode draad door al je topics. Zo kan er niet naar een oplossing toe gewerkt worden.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Droske!

... en ook Passer!

Niemand heeft mij dat opgedragen, maar ik mag op mijn eigen pc toch wel iets doen zonder dat jij dat opgedragen hebt zeker? Of niet?

En, ik vind het erg jammer, dat jij zo reageert nu! Wat ik gisteren gedaan heb, en wat ik daardoor nu weet, staat helemaal niet in de weg voor wat jij me eventueel wil aanraden. Je hebt me trouwens tot nu toe nog niets aangeraden. Ik wacht tot jij me iets gaat aanraden. Je hebt gisteren de zaak van Passer overgenomen, en mij onmiddellijk gezegd wat ik niet mocht doen, maar je hebt me nog niets gezegd van wat ik wel moet doen....

Sorry hoor! Ik vind dat niet erg fijn van je.

Zal ik in de toekomst naar de concurrentie gaan, is dat beter?

 

Toch groeten van me.

Jive1 - Belgium

aangepast door Jive1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jive1,

je bent het je misschien niet bewust, maar je strijkt nogal eens makkelijk mensen tegen de haren in door hun hulppogingen te gaan doorkruisen met eigen acties. Het is als naar een arts gaan en ondertussen zelf allerlei medicatie op goed geluk gaan nemen.

Het gevolg: mensen die je willen helpen weten langs geen kanten meer waar je gebleven bent en wat er allemaal gebeurd is.

En dan krijg je (terechte) reacties als:

55 minuten geleden, droske zei:

Wie heeft u dat opgedragen?

en

56 minuten geleden, droske zei:

Je komt deze afspraak al van de eerste keer niet na hé.

Er is je zowel door mij als door Droske uitdrukkelijk gevraagd van te volgen wat je gezegd wordt en niet meer.

Besef dat - als je zo verder gaat - mensen het gaan opgeven van je te helpen...

(valt onder: een wijze raad van tante Kaat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, Passer!

Nou breekt mijn klomp!

Wat heb ik fout gedaan? Mag ik niet wat ongeduldig zijn? Droske heeft me nog niets opgedragen? Heb ik wat gedaan wat tegen jullie raadgevingen in gaat? Mocht ik niet zelf even  in DOS-omgeving gaan kijken? Is wat ik nu daardoor weet voor jullie ook niet best interessant om weten? Als er in DOS-omgeving gezien GEEN BESRANDEN op mijn C staan, dan is dat voor Windows 10 toch ook zo?

Wat heb ik nou echt fout gedaan? Ik heb gedaan wat jij zei, maar Droske heeft me nog niets gezegd...

En daarvoor heb ik dan gisteren nog een kleine bijdrage gestort....

Jammer... jammer....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermits we toch "samen" zoeken naar een oplossing, kan ik nog meer zeggen:

- mijn drive C is leeg

- al mijn oorspronkelijke bestanden van C staan nu op mijn drive F. Windows, Program Files, Users, ...

- de volumenaam van mijn drive F, die oorspronkelijk  'BIJHOUDEN' was, is nu MAIN geworden, en deze was oorspronkelijk de volumenaam van mijn drive C.

Er is dus véél veranderd aan mijn pc, en ik weet niet hoe en waarom....

Maar kennelijk staan al die bestanden van mijn C nu allemaal, en mogelijk intact, op mijn F... Dat zie ik allemaal in DOS-omgeving

Ik kan dat allemaal zien, en nog meer, in DOS-omgeving omdat ik mijn pc hier bij me heb, en ik vertel dat nog omdat jullie dat niet kunnen zien. Maar nus weet je het ook, en dus kan mijn C nog onmogelijk starten, want er staat dus niets meer op...

Sorry, ik doorkruis jullie raadgevingen hiermee toch niet? Integendeel, denk ik....

Groeten

Jive1 - Belgium

aangepast door Jive1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.