Ga naar inhoud

lumia550


grijzegeus

Aanbevolen berichten

aan stegisoft,

hetgene wat u aangeeft is juist, maar daarmee komen geen gegevens op de sd-kaart.

als ik de sd-kaart ga bekijken via "verkenner" (van lumia) zie ik allerhande mappen zoals :afbeeldingen, audible, documets enz....

via de app "opslag" zie ik dat dat de "opslaglocaties" allemaal ingesteld zijn in "worden opgeslagen op sd-kaart" zoals nieuwe apps, nieuwe muziek enz... maar contactpersonen zijn niet terug te vinden.

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, grijzegeus zei:

 

hoe kan ik bvb mijn contactpersonen overbrengen naar deze kaart?

 

 Je wil de contacten die nu op het interne geheugen staan verplaatsen naar een extern geheugen ( het geheugenkaartje) om de contacten vanaf die kaart op te roepen en zo plaats maken op het intern geheugen?

 

Denk niet dat het mogelijk is. Ik heb wel Android als besturingssysteem en niet Windows maar vrees dat het principe toch het zelfde blijft.

 

Voor het vergroten van de vrije ruimte op het interne geheugen moet je het trouwens niet doen, neemt bijna geen plaats in.

 

Je kan wel een back-up van je contacten maken maar dat is niet wat jij bedoelt neem ik toch aan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.