Ga naar inhoud

windows voorbereiden


nine

Aanbevolen berichten

  • Reacties 122
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

bedankt voor alle uitleg..ik vrees dat stuk is, er werkt niks meer, als ik bij het configuratiescherm toetsenbord aanklik en dan de hardware, daar staat niks bij...ik had nog een oud liggen en dat werkt perfect...een toetsen van hp dat op 2 jaar stuk gaat?  dat is toch wel erg snel denk ik..enfin, ik kan verder, bedankt iedereen...wat die windows voorbereiden betreft...die draait nog elke keer als ik afsluit...of toch bijna iedere keer...knap vervelend maar ja...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe gaan toetsenborden heel zelden stuk.

Maar er kan altijd vuiligheid onder de toetsen zitten dat ervoor zorgt dat het blokkeert.

Ik draai altijd regelmatig mijn toetsenbord onderste boven en dan schud ik er mee.

Ongelooflijk hoeveel vuiligheid er in zit.

Dat is wel eigen fout door alle brood of koekjes te eten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je dit even doen:

 

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.pngAdwCleaner - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner.exe en kies voor "Als administrator uitvoeren".
  • Klik vervolgens op de knop Scan.
  • Er wordt nu eerst gecontroleerd of er updates beschikbaar zijn en zo nodig gedownload.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Opruimen.
  • In het venster 'Malwarebytes AdwCleaner – reiniging' klik op OK.
  • Tijdens de opruim-actie kan een zwart venster verschijnen. Klik dit niet weg, dit gebeurt automatisch.
  • In het venster 'Herstart' klik op 'Reboot nu'.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend. "C:\AdwCleaner[C0].txt"
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.