Ga naar inhoud

Configuratie


EA1990

Aanbevolen berichten

Help.

Mijn computer heeft windows 10 en heeft weer een update gehad.

Nu heb ik al de update waar word bij stond verwijderd en weer terug er op gezet maar hij blijft bij elke word bestand opening configureren en moet ik erg lang wachten tot dat die opgestart is. Dit is nieuw en erg vervelend!!

Ik ben verder een leek kwa computer gebied dus moeilijke termen helpen mij niet :)

Hier onder een afbeelding die dus elke keer in mijn scherm komt te staan als ik een word bestand aan klik om te openen.

 

Wie kan mij helpen dit vervelende probleem op te lossen ??

 

 

configuratie probleem.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder Office 2007 via configuratiescherm-> programma's en onderdelen.

 

Voer dan onderstaande uit:

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
Klik vervolgens in de linkse kolom op Register en klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan 
Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Installeer dan Office opnieuw.

 

 

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, alpha zei:

CCleaner lost geen softwareproblemen op,

het gebruik daarvan voor dat doel is af te raden!

 

Het register opruimen zodat achtergebleven resten opgeruimd worden is wel zeer aan te raden, ook in dit geval.