Ga naar inhoud

niet geïmplementeerd


ajkappert

Aanbevolen berichten

Gisteren nieuwe updates van microsoft geinstalleerd, o.a. Defender, wanneer ik nu een afspraak wil plannen in het agenda van Outlook en klik op "opslaan en sluiten" dan krijg ik de melding "niet geïmplementeerd" en wordt het dus niet opgeslagen. Ik gebruik windows 10, de volgende updates zijn geinstalleerd:

CCSETUP 538 (1) + (2).EXE

Windows 10 upgrade 28098.EXE en idem (1) + (2)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Stegisoft,

 

Dit had ik al geprobeerd, ik had n.l. eerst op jullie site gekeken bij veel voorkomende vragen en daar stond dit ook bij. Het werkt bij mij niet.

Verder is het na die updates een crime, telkens als ik een bestand wil openen, dan krijg ik "Microsoft office profession plus 2007 wordt geconfigureerd, er verschijnt een balk, groen voortschreidend

met daar boven "voortgang van de configuratie". allemaal zeer ergerlijk. Wat mij betreft gooien we de hele boel er weer af, maar hoe doe ik dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar C:\Users\Gebruikersnaam\Documents\Outlook-bestanden

Daar ziet je pst bestanden enz.

Maak daar een kopie van en zet het elders zoals usb-stick of zo.

 

Ga naar configuratiescherm / apps en onderdelen en verwijdert daar uw office

Doe dan Ccleaner zoals op deze pagina is vermeld.

Ook register doen!!!

 

Herstart de pc

Installeer office opnieuw.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Stegisoft,

 

Hartelijk dank voor uw reactie. Uw advies was voor mij eigenlijk een brug te ver, ik durfde niet goed. Mede doordat het probleem ook elders in word en excel zat heb ik bijna alle updates van 3/1 verwijderd en nu doet alles het weer, ook Outlook. Hartelijk dank voor uw moeite om naar mijn probleem te kijken, misschien is dit wel een "harde" oplossing, maar het is er één.

Kunnen we hiermee deze topic afsluiten?

Met vriendelijke groet,

 

Aalt Kappert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.