Ga naar inhoud

Enkel een pagina weergeven voor de gebruiker


Jasper

Aanbevolen berichten

image.png.f0dc386954b54cbf87cb56841abdb5ba.png

stap 1 invullen risicograaf met de gevaren die voor kunnen komen en hun classificatie

 

 

image.thumb.png.c8c449e0ba615265c58246678fa6118a.png

Hierna per blad het gevaar invullen als de risico index hoger is dan 20

daar vullen we dan de risicoreductie maatregelen in

en bepalen we opnieuw het risico

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@Jasper

Dit was toch de vraag?

Op 8-1-2018 om 12:11, Jasper zei:

Nou is mijn vraag kan ik het document zo maken dat je dus ook echt alleen die pagina ziet. Nu zie je nog suggestie pagina's in het zelfde blad die je kan gaan gebruiken (licht grijs)

dit wil ik eigenlijk niet laten zien

Bij ons op de firma gebruiken dezelfde formulieren. Deze methode  van risico analyse geeft een bepaalde naam maar deze ontsnap me even

Ben je een medewerker in een multinational ergens in zuid West Vlaanderen die met staaldraden werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, plongske zei:

 

@Jasper

Dit was toch de vraag?

Bij ons op de firma gebruiken dezelfde formulieren. Deze methode  van risico analyse geeft een bepaalde naam maar deze ontsnap me even

Ben je een medewerker in een multinational ergens in zuid West Vlaanderen die met staaldraden werkt?

nee klein bedrijf in Zuid Holland waar ik en projectje voor doe. En heb deze methode gevonden op internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.