Ga naar inhoud

Foto's EN video's kijken met één programma


Zwervende Eik

Aanbevolen berichten

Dat was ik aan 't doen, ik was bij punt 10 gestrand omdat ik de naam van het programma nergens vond... Intussen heb ik nog veel meer subfolders open gemaakt, en blijkbaar zit Photo Gallery in Wndows Live (van Windows Essentials 2012 geen spoor). Dus zover zijn we nu al. Maar Windows Live noch Photo Gallery staat ergens in die lange lijst voor de uitgaande verbindingen... Die lijst staat vol voor mij onbegrijpelijke verbindingen, die maar zelden tonen over welk programma het nu eigenlijk gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag @vxvk, dank je wel voor de hint! Ik ben daarnaar gaan zoeken in de map Windows Live (in Program Files), maar ik heb die .exe blijkbaar niet... Wél 16 andere, in die map! Ik heb van Windows Essentials 2012 wel alléén Photo Gallery (automatisch annex Movie Maker) geïnstalleerd, kan het daaraan liggen? Ik zie "setup-all" in de naam van jouw .exe, en dat heb ik dus NIET gedaan.
Voer ik die procedure voor de uitgaande verbinding dan uit voor alle 16 .exe's die ik heb, of alleen voor bepaalde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, ja, dat klopt, dat heb ik gezien, en ik vroeg me al af of het dat dan was, maar omdat ik er zo weinig van ken voel ik me dan heel onzeker... Heel erg bedankt, @route99! En denk je dat ik dat voor die andere 15 .exe-bestanden ook moet doen (ook bij Movie Maker), of spelen die zich allemaal af BINNEN die set-up van Photo Gallery die ik nu geblokkeerd heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.