Ga naar inhoud

Structuur Windows Verkenner: met rust laten, alstublieft.


Leono

Aanbevolen berichten

21 uren geleden, stegisoft zei:

Rare antwoorden hier.

 

Ik vind het vreemd dat TS persé tot de laatste snik wil vasthouden aan Windows 7 niettegenstaande het feit dat hij er geen enkel goed woord voor over heeft.

Windows 7 wordt door de overgrote meerderheid van de Windows gebruikers aanzien als een van de beste Windows versies ooit. TS heeft echter het recht daar anders over te denken hoewel ik de manier waarop hij dat brengt anders had gekund.

Van de aangeboden alternatieven heeft hij een Linux distro weerhouden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
  • kape opende dit topic

Aan Leone,
 

Je kan de Updates van Microsoft zelf beheren door bijvoorbeeld Updates zelf te downloaden, of na automatische download zelf beslissen wat en wanneer je een bepaalde Update wel of niet installeert.

Staat het je niet aan, dan kan je een herstelpunt terug zetten (dat wordt standaard aangemaakt bij het uitvoeren van updates). Je kan er ook een hangmatig aanmaken. 

Dat is hoe ik het doe, en mijn Windows 7 blijft zoals ik het wil.

 

Beerke10

 

 

aangepast door droske
Uitdagende en vernederende taal verwijderd. Zie forumregels.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Beerke10,

 

De „verstorende“ update (ik zal mij maar voorzichtig uitdrukken), was de „maandelijkse kwaliteitsrollup“. Ik denk niet dat het verstandig is om die te verbergen.

 

 

 

aangepast door droske
Uitdagende en vernederende taal verwijderd. Zie forumregels.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Leono,

 

als je niet gelukkig bent met de "kwaliteitsrollup" dan kan je hem evengoed niet installeren. Ben je tevreden met hoe je Windows nu werkt, laat hem dan zo.

Ik heb hier nog een XP in gebruik, en deze werkt na zovele jaren zonder "kwaliteitsrollup" nog steeds prima.

 

Groeten,

 

Beerke10

aangepast door droske
Uitdagende en vernederende taal verwijderd. Zie forumregels.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.