Ga naar inhoud

ONGEWENSTE MAIL DEFINITIEF BLOKKEREN

IDEFIX
 Delen

Aanbevolen berichten

Mijn Windows Live Mail geeft voor ongewenste mail de mogelijkheid om de afzender en Domein toe te voegen aan geblokkeerde afzenders. Regelmatig krijg ik dezelfde soort mail die ik telkens verwijder maar die blijven regelmatig terugkomen. Er is op die mail een icoontje voorzien om uit te schrijven maar dan kom ik op een publiciteitspagina die met de mail niets te maken heeft waar dan gevraagd wordt om mijn e-mail te bevestigen. Dat heb ik niet gedaan omdat ik de zaak niet vertrouw. Hoe kan ik van zo een mail verlost geraken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.282
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    netsmywifiext
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door maxxvanhecke
      Dag iedereen, 

Ik wil het email adres van het werk toevoegen thuis, dit is een IMAP. Wanneer ik het probeer toe te voegen vindt hij het niet en zegt dat hij de server niet kan vinden. Dit is via ons thuisnetwerk, ook via de kabel lukte het niet. Dan probeerde ik het via de Telenethomespot eens en het lukte wel. Hoewel ik nu toch liever ons eigen netwerk gebruik zou ik graag hebben dat het ook daarmee werkt. Aan wat zou dit kunnen liggen? 
    • Door IE8
      Outlook (365/2016) verzendt of ontvangt geen mails meer zonder eerst op de knop 'Alles verzenden/ontvangen' te klikken.
      Op het icoontje van Outlook verschijnt een wit kruisje met rode achtergrond.
      Wat zou de oorzaak van dit probleem kunnen zijn?
    • Door Andre999
      Beste,

Wanneer ik een nieuwe mail maak, wordt mijn tekst van het conceptbericht groot (°) weergegeven. Lettertype is Calibri 11.
      Wanneer ik deze mail naar mezelf stuur, en de mail dan open, is de tekst minder groot weergegeven. Lettertype is echter nog steeds hetzelfde: Calibri 11.
      Als ik dan deze mail wil bewerken en forwarden, dan wordt de tekst weer groot weergegeven. Lettertype is echter nog steeds Calibri 11.

(°) groot betekent dat er in het vakje waarin ik mijn tekst typ de lijn snel vol getypt is. Ook de cursor die links staat te blinken, is enorm groot. Zie bijlage voor printscreens!

Hoe kan het dat eenzelfde lettertype zo verschillend wordt weergegeven?
      En vooral: hoe kan ik zorgen dat wanneer ik een mail maak of bewerk, de tekst minder groot wordt weergegeven? 

Dank voor alle tips!
      Andre
      Outlook vraag.pdf
    • Door KlaasABC
      Sinds enige tijd ondervind ik elke dag wel problemen met Outlook 2013 en eigenlijk elk Microsoft office product.

Aan het begin van elke werkdag bij het openen van Outlook gaat het op het eerste oog goed. Maar wanneer ik op agenda klik loopt mijn Outlook vast. Met een beetje geluk duurt het even 10-20 seconden en dan wordt de agenda laten zien. Vaak is het alleen over het woord agenda heen bewegen met mijn muis al genoeg om Outlook te laten vastlopen. De Pc word dan ontzettend traag.
      Wanneer ik eenmaal een keer in agenda ben geweest gaat het switchen tussen E-mail en agenda verder die dag wel goed. Vaak aan het eind van de dag wil Outlook niet meer meewerken en loopt de boel weer vast. Ook het openen van alleen mails duurt dan al 10-tallen seconden en Outlook loopt vast bij het afsluiten. Kan alleen via ctrl-alt-delete en dan taak beindigen.

Ook mijn Excel werkt al lang niet fijn meer. Loopt vast na het invoeren van een enkel getal en duurt dan 5-10 seconden voor het ingevoerde zichtbaar word en ik weer verder kan. Ook Word wil weleens traag doen (in combinatie met excel) maar meestal hier geen problemen. Gaat vooral om mijn Outlook en Excel.

Hoe kan ik dit herstellen? Alvast bedankt.
    • Door laura806
      Hallo allemaal,

Ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen.
      Ik gebruikte altijd Hotmail wat nu Outlook Mail is geworden.
      Ik kon bij mijn hotmail altijd vanuit 3 verschillende emailadressen emails versturen en ontvangen.
      Echter doet nu mijn zakelijke adres het niet meer op de Outlook Maill. Wanneer ik een mail stuur vanuit dit adres komt hij eerst in de concepten te staan en vervolgens krijg ik een mail van Mail Delivery dat het niet verzonden is.
      Kan iemand mij hierbij helpen? Ik hoop heel erg dat ik snel weer vanuit Outlook kan mailen met mijn zakelijke emailadres. 

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes, Laura
  • Nieuwe aanmaken...