Ga naar inhoud

AVG Pc TuneUp kan ik niet helemaal verwijderen


sutter1980

Aanbevolen berichten

Beste, Calvus

 

Calvus,

 

De AVG Internet Security 2018 is een versie met verschillende sleutels gekregen door iemand...

 

Ik heb gisteren tot vannacht half 3 geprobeerd alles terug te krijgen via meerdere systeemherstelpunten.

Dit lukte deels, alleen wilde avg niet opstarten... dus had ik nog steeds geen bescherming.

Kheb dan uiteindelijk avg free gedownload omdat je me vroeg is dat geen optie?!

En idd je bent nog steeds beter beschermd dan niet...

Nu, dit heb ik dan geinstalleerd, en kheb dan meteen 1 van de sleutels ingegeven die ik had gekregen bij die Avg Internet Security.

En dit lukte, nu heb ik de "proefversie" maar tot 02/2019...

 

prtscr 5.jpg

prtscr 6.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag,

 

Net wat ik dacht, dat is zo een versie zoals ik eerder aangaf.

Men noemt dat een "verlengde Trail".

Dat je die nu nog hebt kunnen activeren en dan nog via een AVG Free versie verwonderd me enigszins!

 

Maar OK, je bent geholpen, blijf nu echt van alle aangeboden aanbiedingen af via e veelvuldige pop-ups.

- AVG Search

- AVG Web TuneUp

- AVG Pc TuneUp

- AVG Driver Updater

- AVG Secure VPN

Allen komen ze wel eens tevoorschijn gesprongen --negeer ze totaal, afwijzen, nee bedankt, ...

 

De pop-ups kun je beperken door AVG in "Stille modus" te laten werken!ScreenShot024.jpg.5d6e250adf6788aa24afe1f504eef5dc.jpg

 

Ik ga er van uit dat je al met AVG hebt gewerkt en dat je dus ook de instellingen eens hebt overlopen? (lees hierboven)

Vergeet niet je wekelijkse automatische bedreigingsscan in te stellen.

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt?

 

Calvus.

 

aangepast door Calvus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey abbs,

 

Nu heb ik het volgende probleem, mijn pc start niet meer volledig op. Na de fix van farbar moest ie opnieuw opstarten...maar nu lukt dit niet volledig meer. Krijg ezn zwart scherm waar ie blijft in hangen en kan enkel de muis verschuiven maar niks aanklikken ofzo want ja het is ezn zwart scherm...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, sutter1980 zei:

Hey abbs,

 

Nu heb ik het volgende probleem, mijn pc start niet meer volledig op. Na de fix van farbar moest ie opnieuw opstarten...maar nu lukt dit niet volledig meer. Krijg ezn zwart scherm waar ie blijft in hangen en kan enkel de muis verschuiven maar niks aanklikken ofzo want ja het is ezn zwart scherm...

Waarom heb je FRST nu uitgevoerd, het was geschreven op de logjes voor je systeemherstel enz had gedaan.

We werken zo door elkaar en krijgen deze fouten, had eerst vannacht nog even door gegeven dat je systeemherstel enz had gedaan, dan was dit niet gebeurt.

De fix die ik heb gemaakt was om onderdelen van AVG te verwijderen wat nu waarschijnlijk is gebeurt en vast loopt.

 

Doe het volgende eens:

Druk de windows toets + R tegelijk in, dan start uitvoeren. Typ daar explorer.exe en druk dan op enter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, sutter1980 zei:

Nja, sorry.

Ik deed ook maar om goed te doen en jullie ook...

Misverstandje 

 

Heb net de windows toets +R ingedrukt maar er gebeurt niks als ik dit doe, scherm blijft zwart.

 

Herstart nog eens anders en kijk wat er gebeurt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, sutter1980 zei:

Nu kom ik in dit scherm.

Zie bijlage

20180216_125301.jpg

Als ik start via windows 7 kom ik op het scherm opstarten in veilige modus. Als ik dan op enter duw gaat ie tetug naar het zwart scherm.

Khad ook nog de optie f8

Daarop heb ik nu geduwd en kom ik in dit scherm: zie bestand

15187827949531984416903.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.