Ga naar inhoud

AVG Pc TuneUp kan ik niet helemaal verwijderen


sutter1980

Aanbevolen berichten

Op 17-2-2018 om 10:24, abbs zei:

Hallo,

 

Dat is mooi, als FRST en de logjes nog op je pc staan mag je dat verwijderen, leeg daarna je prullenbak.

Als dat is gebeurt maak meteen een nieuw herstelpunt aan (je zag hoe belangrijk dit is).

 

Verder bedankt en graag gedaan :top:

Hey abbs,

 

Herstelpunt is aangemaakt, en logjes verwijdert plus prullenbak geledigt.

Nu kheb net mijn pc gescand en er dienen enkele progjes vernieuwd te worden (zie bijlage).

Maak ik hiervoor een nieuw  topic aan en sluit ik deze of kan jij me hier verder mee helpen?

 

 

 

 

prtscr 7.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

sutter1980,

 

??? waarmee heb je laten scannen - PC Tune Up ???

Is gewoon écht onnodig!!!

 

Ik had je hiervoor toch gewaarschuwd al wat AVG aanbied - wat dan ook - buiten de Anti-Virus scanner te weigeren / af te wijzen / te bedanken!!!!

 

Ik heb zo een sterk vermoeden dat je AVG niet voldoende kent om het programma deftig en correct in te stellen.

AVG is de laatste jaren veel veranderd en niet in de goede zin voor een gewone computergebruiker.

Is zeer opdringerig geworden, veel pop-ups met allerhande bijkomende "betalende" onderdelen van AVG, waar een doorsnee gebruiker niks aan heeft, integendeel.

 

Je ondervind het nu zelf!

Sluit dat venster maar en doe verder niks, kijk  of AVG je verder met rust laat!!!!

 

aangepast door Calvus
Link naar reactie
Delen op andere sites

How how rustig,

 

Je loopt echt een beetje te hard van stapel!!!

ik heb gewoon de avg antivirus scan laten voltooien en anders niks.

Pc tune staat niet eens meer op deze pc... en komt er niet meer op ook.

Avg nodigt idd uit om deze via pc tuneup te laten oplossen.

Maar ik zal dit dus nooit overwegen.

Kheb enkel een screenshot van deze verouderde software genomen, en mijn vraag is nu gewoon of ik deze kan vernieuwen via jullie.

Maar daarom hoef je zo niet te reageren met al uw !!!!!!!!!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sutter1980

 

Je kan de gevonden programma's gewoon updaten via de programma's zelf. Dat geldt zowel voor je Mozilla Firefox, voor de programma's van Adobe, je media player als voor alles van JAVA. Al twijfel ik eraan of dat laatste wel noodzakelijk is op je PC. Hangt ervan af welke programma's naar JAVA vragen. Maar als je daar geen vragen naar krijgt zou ik die - uit veiligheidsoverwegingen - compleet verwijderen van je PC. Indien je toch werkt met programma's die JAVA nodig hebben, zal er wel automatisch naar gevraagd worden bij gebruik.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.