Ga naar inhoud

bootmgr


Ronny Vandepoel

Aanbevolen berichten

Je wil Windows 7 installeren...op welke manier? welk is de reden van de nieuwe installatie? Staat er op het moment nog een Windows versie op die computer?

 

Als je Windows wil installeren vanaf je CD moet je de cd plaatsen en herstarten op een gegeven moment verschijnt de tekst "druk op een toets als u de computer wil opstarten vanaf een cd of dvd wil starten". druk dan op een toets zoals spatiebalk.

 

Hoe je de installatie volledig moet uitvoeren lees je hier (klik erop). loopt het ergens fout vermeld dan in je volgend bericht waar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik allemaal gedaan tot hij windows bestanden gaat uitpakken dan blijft hij op 0% staan en dan zegt hij geen dat er geen bootmgr is en sluit dan af en begint het verhaal op nieuw

maar als ik er xp op zet doet hij het maar wil ik dan windows 7 opzetten dan blijft hij hangen en zegt geen bootmgr

xp wordt niet meer  ondersteunt

 

aangepast door Ronny Vandepoel
Link naar reactie
Delen op andere sites

ben even het precieze kwijt van de install van w7, maar komt die melding niet ná de optie om de schijf te selecteren?

in dat geval: kies op dat schermpje de optie schijfopties, delete de partities en maak een nieuwe aan (dat zullen er onder w7 twee zijn; de gemarkeerde partitie na deze operatie is d epartitie waar w7 op moet worden geïnstalleerd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.