Ga naar inhoud

Vreemde accounts?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Helaas komt deze vreemde account nog steeds terug, of heb ik misschien niet de juiste informatie gegeven?

De Vreemde account staat niet bij Instellingen > accounts, maar bij Gezin en andere personen > iemand anders aan deze PC toevoegen ptzsljxocup                                                                                                                                                                                                                                                                                             Lokaal account
Het is iedere keer deze zelfde naam, die ik dan weer kan verwijderen, en dan weer later verschijnt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Het is waarschijnlijk een "Gezin en andere personen" account.

Als daar een account staat zoals je aangeeft heeft iemand die gemaakt, ik zie teamviewer op je pc heeft iemand je daar wel eens mee geholpen?

 

Doe eens het volgende:

Klik tegelijk op de toetsen Win en de X in het menu wat opent klik op  Windows PowerShell (Admin) en geef het commando NET USER (let op de spatie)

Maak daar een printscreen van en plaats die in je volgende antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste kweezie wabbit, hartelijk dank voor alle moeite, maar helaas, het hoeft niet meer. Ik heb het niet zelf gevonden, maar je overlegt natuurlijk ook met andere mensen en het leek ons een goed idee, om een vorige versie via herstelpunt in te stellen. Het goede nieuws is de Vreemde account is verdwenen. Het slechte nieuws is dat, dat niet goed is gegaan;-) Ik ging ca. 1 maand terug en kreeg de melding, dat terug zetten niet goed ging? en kon weer terug naar de originele versie. Leuk, maar ik was al mijn instellingen en programma's kwijt! Ik ben dus nog wel even bezig om alles weer te restaureren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.