Ga naar inhoud

Updates XP


Theo2602

Aanbevolen berichten

Het kan zijn dat na een herstart dat er nieuwe updates zijn. Dit komt omdat hij windows wat heeft geïnstalleerd. En daarna ziet hij weer nieuwe updates. Het kan ook zijn zijn dat framework mee is gekomen met een ander stukje software.

 

Maar dos kan ook gewoon werken op Windows 10.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je onder XP voor dat DOS programma überhaupt wel een netwerkverbinding nodig in een virtual box?

Neen? Ok uitzetten die netwerkkaart onder XP of van de VB, kun je daar nooit meer last van krijgen.

Ik lees die noodzaak nergens terug.

Het mss hooguit handig.... maar je hebt toch ook Win10 op dat systeem, dus echt noodzakelijk?

Of je zet in ieder geval het internet van de VB of XP uit, als je nog per se een lokaal iets wilt benaderen bijv via een UNC netwerkpad.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 desktops, op de ene, mijn eigenlijke computer, staat W10.

Op de andere staat XP en W7.

Op die XP doe ik normaal mijn Dos werk. Het is daar dat ik die updates kreeg. Die staan in de studio. 

Dan heb ik een laptop met W10, die ik in de woonkamer, op verlof enz. gebruik.

Maar in de winter zit ik meestal in de woonkamer en wil dan ook mijn Dos werk daar kunnen doen. 

Daarom heb ik op die laptop VB gezet.

En daar gebruik ik Wifi om te printen. Van in de woonkamer naar de printer die in de studio staat. 

Ingewikkeld genoeg?

En nu mag het echt dicht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.