Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zou graag weten hoe ik zonder internet mijn laptop als monitor voor een Playstation 4 kan gebruiken.

Ik heb al dingen zoals PS4 Remote Play geprobeerd, maar dit werkt enkel met een internetverbinding.

Op mijn laptop heb ik alleen een HDMI out poort, geen HDMI in poort.
Zou iemand weten hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Het is mogelijk, Je kan je laptop open scherm hoes open draaien, Daar kan je je scherm serienummer ofzo ergens in vinden. Kijk vervolgens op chinese websites zoals AliExpress, Ebay, .. type je serienummer in en daar achter controllerboard kit. Zoek dan een die de goeie inputs heeft en controleer of het serienummer ook klopt (Meestal kost zo een kit 10 keren niets). Als je hem hebt koppel je de monitor los van je laptop en koppel je die kabel aan de kit die je vervolgens in de stroom steekt. Dan kan je je PS4 aansluiten.

Dit was het, 

Veel success

Met Vriendelijke Groet,

Kuno Claes

P.S: Let wel op als je en wat duurdere laptop hebt of hij valt nog onder garantie dat je echt zeker weet dat je het wilt. De kans is groot dat het ontkoppelen van het scherm of openmaken van je kast je garantie verbreekt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zou niet alleen technische risico's betekenen, maar ook dat de gebruiker elke keer de boel moet ontkoppelen als ie ofwel ps ofwel laptop wil bekijken op het scherm.

ik zou er nooit aan beginnen, tenzij je die laptop uitsluitend voor dat doel wilt gebruiken.

koop dan liever een monitorretje voor een paar tientjes bij de kringloop.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.