Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo,

Waarom wil je het niet in veilige modus uitvoeren ?

Voer het anders uit in (normale ) modus en doen dan: (met deze tool kan ik zien of er nog restanten staan).

Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

• Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".

• Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.

• Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.

• Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.

• Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Michiel van den Broek zei:

De reden dat ik veilig modus niet gebruik is dat ik steeds een foutmelding krijg als ik het windows wachtwoord invoer bij de opstart van veilige modus (een ander topic wat ik heb geopend - nog geen oplossing gevonden die dit verklaart). 

Open kladblok eens ( klik links onder op je vergrootglas > type daar kladblok > klik dat aan).

Type daar eens je wachtwoord dan zie je of het juist word weer gegeven, zo ja dan weet je of de toetsenbord instellingen goed staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat dacht ik al. Toetsenbord staat goed ingesteld. Vreemd dat het toetsenbord zou wijzigen als ik opeens in veilig modus opstart naar een azerty indeling (gebruik een qwerty toetsenbord). Ondertussen probeert de tool avast te verwijderen, maar gezien de lange tijd dat ie bezig is zal dat denk ik niet lukken... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Michiel van den Broek zei:

Ja dat dacht ik al. Toetsenbord staat goed ingesteld. Vreemd dat het toetsenbord zou wijzigen als ik opeens in veilig modus opstart naar een azerty indeling (gebruik een qwerty toetsenbord). Ondertussen probeert de tool avast te verwijderen, maar gezien de lange tijd dat ie bezig is zal dat denk ik niet lukken... 

Laat hem even zijn gang gaan kis het na 45 min nog niet gelukt kan je het af breken.

Wat je kan doen is avast opnieuw downloaden en installeren vaak krijg je een optie om avast eerst te verwijderen (doe dat en dan kan je avast ook zo verwijderen).

Krijg je niet die optie installeer hem opnieuw en kijk of je hem dan via programma's en onderdelen kan verwijderen.

Lukt allemaal niet kan je Revo eens gebruiken:

Download Revo Uninstaller Portable naar bijvoorbeeld het bureaublad.

• Klik met de rechtermuisknop op revouninstaller.zip en kies voor de optie "alles uitpakken".
  • Dubbelklik vervolgens op het bestand Revouninstaller.exe om het programma te starten.
  • Selecteer de avast software en klik vervolgens op "Uninstall"

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Michiel van den Broek zei:

Revo is nu al een paar minuten bezig....  zal nog maar een minuut of 10 wachten(?)

Zeker soms kunnen dingen meer als een half uur duren, ligt aan vele dingen snelheid pc enz.

Dus als je het lampje van de schijf ziet knipperen zie je dat er voortgang is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Delen

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.283
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    gerlino
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door Bammens
      In C:\Users\Carl\Documents\Boeken staat een map: Boeken_1 die ik niet kan verwijderen.
      Heb het ook via de DOS prompt geprobeerd. De map blijft maar terugkomen.
      Graag reactie en bij voorbaat dank.
      Groet,
      Bammens.
    • Door Caroline78
      Beste allemaal,

Ik loop vast op het volgende:

Ik heb 3 kolommen (J, K, L)
      In kolom J en K staan keuzemenu's (met teksten zoals Ca, Gr en We, Ma, enz)
      In kolom L heb ik een formule staan die een waarde geeft aan de hand van de ingevulde eerste twee kolommen (zeer hoog, hoog, enz)

Ik heb de volgende formule:
      =ALS(EN(J13="Ca";K13="We"); "Zeer hoog"; ALS(EN(J13="Ca";K13="Ma"); "Zeer hoog"; ALS(EN(J13="Ca";K13="Ja"); "Hoog"; ALS(EN(J13="Ca";K13="<Ja"); "Laag"; ALS(EN(J13="Gr";K13="We"); "Zeer hoog"; ALS(EN(J13="Gr";K13="Ma"); "Hoog"; ALS(EN(J13="Gr";K13="Ja"); "Laag"; ALS(EN(J13="Gr";K13="<Ja"); "Zeer laag"; ALS(EN(J13="Ma";K13="We"); "Hoog"; ALS(EN(J13="Ma";K13="Ma"); "Laag"; ALS(EN(J13="Ma";K13="Ja"); "Laag"; ALS(EN(J13="Ma";K13="<Ja"); "Zeer laag"; ALS(EN(J13="Kl";K13="We"); "Laag"; ALS(EN(J13="Kl";K13="Ma"); "Zeer laag"; ALS(EN(J13="Kl";K13="Ja"); "Zeer laag"; ALS(EN(J13="Kl";K13="<Ja"); "Zeer laag"))))))))))))))))

Voor het gemak zal ik hem inkorten naar deze, om over te praten:
      =ALS(EN(J13="Ca";K13="We"); "Zeer hoog"; ALS(EN(J13="Ca";K13="Ma"); "Zeer hoog"))

Nu is mijn probleem dat als ik in kolom J en K nog niets in het keuzemenu heb gekozen dat er in kolom L "ONWAAR" komt te staan.
      Dit wil ik niet. Ik wil dat die cel leeg blijft totdat er in J en K iets is gekozen.

Hoe los ik dit op?!?

Gr, Caroline

PS ik voeg een stukje printscreen toe voor de duidelijkheid. Ik voeg liever niet het hele bestand toe....
      Hierin zie je dat ik de eerste regel heb ingevuld, de tweede nog niet

• Door arnevanhees
      Beste mensen,
      Ik heb gisteren "free video to jpg converter" gedownload maar ik kon het niet verwijderen op het internet staan wel tips zoals het met revo uninstaller pro verwijderen maar dit helpt ook niet heeft iemand mischien een idee van hoe je het kan verwijderen via command promt ofzo?

MVG 
    • Door CHORG
      Hoe verwijder ik Reimage van mijn PC?
    • Door Billie
      Beste,

Sinds korte tijd krijg ik op de "Google Chrome" pagina (heel dikwijls) een extra zoekregel. Hierin staat "secure search" en kan eenvoudig verwijderd worden door op de "X" achteraan op deze regel te drukken. Maar af en toe (en eigenlijk hoe langer hoe meer), word ik plots doorgestuurd naar pagina's die me doen denken aan "viruspagina's" (moeilijk om zo'n pagina te deleten, er staan dikwijls maar 2 knoppen op: "verlaten" of "blijven", ...). 
      Na wat opzoekwerk ben ik te weten gekomen dan een zekere "OZIP-virus" hier waarschijnlijk voor iets tussen zit.
      Mijn vraag nu aan jullie: hoe kan ik die OZIP verwijderen?

Alvast bedankt!
  • Nieuwe aanmaken...