Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Michiel van den Broek zei:

Heb een cancel gedaan. Duurde te lang - geen succes helaas. Ben bang dat ik zonder veilige modus Avas er niet vanaf krijg. Ongelofelijk toch.

 

Zijn de andere stappen ook niet gelukt?

Voer anders eens Farbar Recovery Scan Tool uit zoals ik had omschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

mocht het echt niet lukken dan is er nog het paardenmiddel van de handmatige verwijdering...

in verkenner programfiles, programfiles86, programdata alle mappen van avast verwijderen.

zorg dat verborgen en systeembestanden worden weergegeven, en doe hetzelfde met de avastmappen in appdata local en roaming.

als dat klaar is laat je ccleaner het register opruimen (omdat links met de bestanden ontbreken worden ze verwijderd).

tenslotte het register zelf nog even doorzoeken op 'avast' en rigoureus verwijderen.

't is even werk, maar na een herstart moet alles weer kosher zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Er staat genoeg op je pc (positief gezegd) maak je wel regelmatig een back-up zodat je niks kwijt raakt, hier enig uitleg.

Uitleg: https://www.pc-helpforum.be/topic/65553-aomei-backupper-standaard-handleiding-nieuw/?page=1

 

 

Ga naar de map Download en sleep FRST naar je bureaublad.

 

Start de Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.

  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

fixlist.txt

 

  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.

  • Druk op de Fix knop

  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.

  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas niet. Kennelijk is het alleen in veilige modus mogelijk. Maar ik begrijp nog steeds niet waarom ik daar niet in kom met mijn windows account password. Irritant. Volgens mij hebben meer gebruikers daar problemen mee als ik op internet kijk en ik heb nog steeds geen oplossing gevonden. Mocht je nog tips hebben dan hoor ik dat graag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Michiel van den Broek zei:

Helaas niet. Kennelijk is het alleen in veilige modus mogelijk. Maar ik begrijp nog steeds niet waarom ik daar niet in kom met mijn windows account password. Irritant. Volgens mij hebben meer gebruikers daar problemen mee als ik op internet kijk en ik heb nog steeds geen oplossing gevonden. Mocht je nog tips hebben dan hoor ik dat graag. 

Waarom is de fix niet gelukt?

Heb je het tekst bestand gedownload en dan de tool FRST laten fixen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.