Ga naar inhoud

WiFi accespoint verplaatsen


Theo2602

Aanbevolen berichten

Als de andere ook dezelfde provider heeft wel anders moet je aanpassen.

Telenet - > Telenet

Proximus of Scarlet --> Proximus of Scarlet. (Mag ook Proximus naar Scarlet)

Hou wel rekening mee dat uw paswoord die mogelijk hetzelfde is als de router voor wifi kanaal door andere te weten kunnen komen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bedoeling was om bij mijn dochter die een Llan aansluiting heeft in het tuinhuisje, mijn Rlink aan te sluiten. Gezien het mooi weer zitten we daar nu in de hof en ik hoopte zo daar WiFi te hebben.  Maar zij heeft Telenet en ik Proximus, dus niet interessant. Bedankt voor uw antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, ze heeft GEEN WiFI in het tuinhuis, wel kabelverbinding voor de 'tuincomputer' (haha) Maar ik heb een Accespoint dat ik thuis gebruik in mijn studio (achterhuis) en waardoor ik WiFI heb oin mijn tuin. Nu dacht ik dat wanneer ik naar mijn dochter ga, ik gewoon mijn LINKSYS kon meenemen, en daar aan de kabel aansluiten, om dan in de tuin WiFI te hebben. Zou dus volgens Stegisoft zonder aanpassing lukken, als zij ook Proximus had, maar ze heeft Telenet. En om telkens aan te passen heb ik geen zin.

Voor mij mag dit dus dicht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.