Ga naar inhoud

PC onbruikbaar na Installatie update windows 10


renzolini

Aanbevolen berichten

Op het einde van de superlange installatieprocedure van de nieuwe update van windows 10 die automatisch gebeurde kreeg ik volgend scherm.

Daarna kan ik niets doen met de PC , al enkele keren terug opgestart en geprobeerd naar een vorige versie te herstellen en dit lukt ook niet, ook niet naar een herstel punt. Frustrerend vooral omdat de procedure bijna volledig automatisch verloopt.sad2.gif  , een bijvoorbeeld exe bestand downloaden en op usb stick zetten lukt maar ik kan geen bestand selecteren op mijn pc

opstarten in veilige modus ook niet , hij gaat toch niet naar het scherm waar ik kan kiezen voor veilige modus op te starten.

Heeft er iemand tips om dit probleem op te lossen? 

screenshotfoutmelding.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, renzolini zei:

al enkele keren terug opgestart en geprobeerd naar een vorige versie te herstellen en dit lukt ook niet,

Hoe heb je dat geprobeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, droske zei:

Hoe heb je dat geprobeerd?

Wel toen ik bij de eerste foutmelding de PC terug opstartte kreeg ik nog die mogelijkheid om deze instellingen te selecteren en te proberen langs deze weg dit te herstellen.  Maar als ik nu iedere keer terug opstart, geeft hij deze optie bij het opstarten niet meer en gaat hij na inloggen van mijn passwoord over naar een zwarte bureaublad achtergrond waar ik , buiten naar de taakbalkinstellingen, niets kan doen en heb ook geen internetverbinding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo is één en ander toch al iets duidelijker.

Probeer eens op DEZE manier in de veilige modus op te starten.

Wat voor u hierbij van toepassing is het volgende:

Quote

Of: Start de pc opnieuw op. Wanneer het aanmeldingsscherm wordt getoond, houd je de Shift-toets ingedrukt en klik je op de knop PCH004.jpg in de rechter benedenhoek en vervolgens op Opnieuw opstarten.. 

Volg daarna de handleiding via de gegeven link en kies voor optie 4 > Veilige modus opstarten.

Laat eens weten of dat lukt. Zo niet, hoever geraak je in deze procedure?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.