Ga naar inhoud

Inloggen Telenet webmail


Aanbevolen berichten

Ik kan sinds kort niet meer inloggen op de tablet van mijn jongste dochter en op mijn gsm.

Google geeft telkens gebruikersnaam en paswoord maar toch geeft hij telrns foutieve inlog...

 

Als ik het mijn oudste dochter haar tablet probeer, die ik bijna nooit gebruik, lukt het wel. Terwijl google daar ook mijn gebruikersnaam en paswoord voorsteld...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je vroeger altijd goed uw mail kan lezen blijft dan vooral overal vanaf.

Het kan zijn dat er werken zijn ofwel is er een tijdelijk probleem bij Telenet zelf.

Tablet opnieuw opstarten kan soms een oplossen.

 

Trouwens als Google iets zegt dan heb je kan je alleen met Google account inloggen en niet met Telenet account.

Dus nooit zomaar een paswoord en gebruikersnaam geven want er kan altijd pishing gebeuren. (Gehackt)

Google webmail is geen Telenet Webmail

Mogelijk is er hier een vergissing gebeurd.

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft niets met de vergissing tussen Google-account en Telenet webmail te maken.

Het is heel dom gebeurd. Als ik voorheen op het telenet-webmail adres inlogde, stond mijn gebruikersnaam en paswoord al klaar. Dit is zo een service van Google-Chrome zodoende dat je niet al uw paswoorden moet onthouden.

Op de één of andere manier heb ik dan uitgelogd en sindsdien werkt het niet meer. Terwijl mijn gebruikersnaam er blijft opkomen inclusief paswoord, maar zelfs als ik deze verwijder en terug intyp, werkt het niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

stond mijn gebruikersnaam en paswoord al klaar

Doe dat a.u.b. nooit want er is zo goed als wet klaar dat je mails verzenden juridisch geldig is.

Iemand ander kan dus met uw klaargezette gebruikersnaam en paswoord een getekend mail verzenden om een huis te kopen en dan ben jij verantwoordelijk voor.

Denk goed over na wat je nu doet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat weet ik. Zal eerder uit gemakzucht zijn...:blush:

Ik denk dat ik het probleem gevonden heb. Ik heb mijn account van Google gesynchroniseerd en nu werkt het terug...

Weet jij misschien hoe het komt waarom dit op al mijn toestellen geregeld wordt gevraagd, dat synchroniseren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doet Google altijd op ieder toestel dat je gmail hebt geïnstalleerd.

Zo krijg je ook bij ieder verandering in paswoord of instellingen ook een mail van Google.

Google wilt dat alles veilig is en jij kan daarbij helpen indien het nodig is.

Normaal gezien moet je niks doen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.