Ga naar inhoud

Windows mail


sers

Aanbevolen berichten

Door omstandigheden ben ik (door systeem terugzetten) helaas Windows Live Mail kwijt geraakt en nu heb ik dan windows mail waar ik niet afzenders kan blokkeren en mooie submappen kan maken.

Maar dat had ik al besproken met julie.

Waar het nu om gaat is dat windows mail heel langzaam gaat.

Het duurt regelmatig irritant lang voordat de app opent en dan het "verversen" is ook erg langzaam.

De rest van de programma's op mijn pc zijn (na het terugzetten van het systeem) gewoon snel.

1) Ligt dat aan de app of doe ik iets verkeerd?

2) Ik las op jullie site al een alternatief Thunderbird maar ik denk dat ik toch graag windows live mail terug zou willen.

Nu las ik ergens op jullie site ook dat op "route99" je windows live mail kunt downloaden. Ik zie eerlijk gezegd niet waar?

Op andere sites staat dat ik "essential moet downloaden"maar die doen het niet. Ik denk dat het verouderde sites zijn

 

Alvast bedankt 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows Live Mail is onderdeel van het pakket Windows Live Essentials 2012. Het pakket is nog steeds te downloaden; niet via Microsoft, maar wel via andere wegen. Ik geef je een absoluut veilige weg!

 

Klik op de volgende link: https://www.pc-helpforum.be/topic/67144-windows-moviemaker/?do=findComment&comment=527911

 

Dan verschijnt een post van clarkie. Lees die op je gemak door. Desnoods twee keer, zodat je alles begrijpt wat je moet doen. Dat topic gaat niet over Windows Live Mail, maar over het downloaden en installeren van Movie Maker, een ander onderdeel van Windows Live Essentials 2012.

Jij kiest nadat je het pakket hebt gedownload, natuurlijk voor de installatie van Mail (en dat is Windows Live Mail, waaraan jij zo gehecht bent).

 

Nadat je in het bericht van clarkie op de link van droske  (HIER) hebt geklikt, lijkt er even niets te gebeuren. Wacht rustig af, want er wordt gebruik gemaakt van de Internet Archive Wayback Machine. Je reist dus even terug in de tijd om dat bestand op te halen. :D

Na even wachten zul je dit venstertje te zien krijgen:

 

5b0563f7dd88d-Wayback_Machine.png

Klik in dat venstertje op Bestand opslaan.

De download heet wlsetup-all.exe en hij is 132 MB groot. Het downloaden gaat vrij traag, maar dat ligt niet aan jouw internetverbinding. De server is gewoon wat traag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan, sers!

Is het gelukt om Windows Live Mail te installeren en heb je daarna je e-mailaccounts van Gmail en van Casema in Windows Live Mail op kunnen nemen?

Laat even weten of je nog vragen hierover hebt.

Als je geen vragen meer hebt, kan een moderator dit topic afsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.