Ga naar inhoud

verwijderen van software


lowie12

Aanbevolen berichten

Wat voor software gebruik jij van de firma DVDVideoSoft?

Klik eens op de volgende link: https://www.dvdvideosoft.com/free-dvd-video-software-download.htm

Staat daar software bij die jij op je computer geïnstalleerd hebt? Controleer dat door te kijken in Configuratiescherm > Programma's en onderdelen (of via Instellingen > Apps).

Heb jij een of meer programma's van DVDVideoSoft geïnstalleerd, dan mag je de map DVDVideoSoft niet verwijderen.

 

Geïnstalleerde software verwijder je via Configuratiescherm > Programma's en onderdelen (of via Instellingen > Apps). Dus niet door mappen te verwijderen in Program Files of Program Files (x86).

Link naar reactie
Delen op andere sites

die map staat alleen in program files x86 in programmas en onderdelen staat die niet

porrelaar ik had mp3 converter gedownload en die is daar mee geinstalleerd ik heb ondertussen mp3 converter verwijdert maar DVD videosoft krijg ik niet weg ik zie die map nergens anders staan krijg steeds de melding dat ik daar geen toestemming voor heb en dat die op een andere plaats open is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe groot is de map DVDVideoSoft (rechtsklik > Eigenschappen) en wat zit er in die map?

Open de map eens en maak een screenshot van de inhoud.

 

 

Had je de computer al opnieuw opgestart na het verwijderen van die mp3 converter? Altijd doen, want vaak worden dan pas sommige bestanden/mappen verwijderd die bij dat programma horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Abbs om terug te komen hoe in veilige modus had ik zo geprobeerd

geavanceerde opties daar zou ik ik moeten zien staan opstart instellingen maar dat staat daar niet dit is wat ik zie

Systeemherstel   opstartherstel

teruggaan naar vorige versie   opdrachtprompt

herstellen met installatiekopie  UEFI-firmware

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de helpers: de map DVDVideosoft staat dus niet in de map Program Files (x86), maar in een submap daarvan, namelijk in Common Files.

Had je al gekeken wat er in die map zit, Lowie12?

 

Over de veilige modus: klik op de volgende link:

 

Lees daar alleen het gedeelte over Eenmalig de computer opstarten in de veilige modus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.