Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Sinds vorige week heb ik spontaan AVAST op de PC, en heb deze wel kunnen deïnstalleren via Ccleaner, maar de map blijft bestaan in Prog.files.
Ook met het programma REVO, staat die niet meer in de installatie, en zodra ik op map klik om deze te verwijderen, dan wil dat ook niet lukken.
Wie kan mij wegwijs maken, Ik zou graag Standaard Windows Defender gebruiken. Deze staat wel ingeschakeld maar door die Avast krijg ik hem niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Avast is soms moeilijk te verwijderen, ze hebben zelf een tool ervoor. Probeer die eens uit?

 

(nu kan het zijn dat dit ook door je eerder acties niet meer lukt. In dat geval:

a. probeer het eens vanuit Veilige modus

of wat je ook kan proberen:

b. avast gewoon terug installeren en daarna de tool opnieuw gebruiken.

 

succes zou ik zeggen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 1 tip Coby:

 

18 uren geleden, coby145 zei:

Sinds vorige week heb ik spontaan AVAST op de PC

Ik vermoed dat je even niet goed hebt opgelet bij de installatie van een programma. Vaak moet je vinkjes weghalen voor extra aangeboden software.

Je zou Avast zomaar binnengehaald kunnen hebben bij de installatie van een nieuwere versie van CCleaner. Daarbij wordt soms als extra software Avast Free Antivirus aangeboden.

Kijk hier maar: https://support.piriform.com/hc/en-us/articles/360001205071-Why-has-Avast-been-installed-to-my-machine-

Je moet dus zelf dat vinkje weghalen voordat je op de knop Installeren klikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, porrelaar zei:

Je zou Avast zomaar binnengehaald kunnen hebben bij de installatie van een nieuwere versie van CCleaner.

Verwar je niet met Chrome?  Dat Avast zou meekomen met Ccleaner komt me niet bekend voor. Maar natuurlijk mogelijk wel met een of ander ànder programma.

Nu ja, 't ging er om dat TS het wellicht 'via iets anders' mee binnengehaald zal hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.