Ga naar inhoud

System Retore Windows 10 werkt niet meer


james48

Aanbevolen berichten

Hartelijk bedankt Staff, ik had inmiddels zelf in April het programma Ashampoo Backup Pro 11 gekocht, maar dat wil ik pas in het uiterste geval toepassen.

 

Ik hoop dat dit programma ook goed genoeg is...

 

Maar toch hoop ik ooit Windows 10 Restore weer aan de praat te krijgen want dat is toch het gemakkelijkste. :blush:

 

James48

Ashampoo Backup Pro 11.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

We hoopten eigenlijk van u te horen hoe de onboard geluidskaart het doet.

 

En... systeemherstel gebruik je enkel in uiterste nood. Maar al te vaak wordt daar misbruik van gemaakt met het gevolg dat het in de knoop geraakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

(We hoopten eigenlijk van u te horen hoe de onboard geluidskaart het doet)

Beste Droske, ik moet nog even wachten tot de monteur die een maand geleden de nieuwe onderdelen in mijn computer heeft aangesloten langs komt, ik

heb van hem vernomen dat hij het geluid van Realtek in de BIOS heeft disabled, dus dat moet dat eerst weer geactiveerd worden.

Ik heb zelf van de week even gekeken in de Bios maar ik kan het niet vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, ik heb gisteravond opnieuw alle geluid settings bekeken, maar nu heb ik ook de Windows 'Volume Mixer' geopend.

Daar zag ik dat alle applicaties niet gelijk stonden, ik heb ze allen gelijk gezet en als ik nu op mijn Corsair

keyboard het geluid hoger draai gaan ze allen gelijk omhoog, en nu kan ik gelukkig alle geluiden weer horen.

Daar ik zelf met 2 Creative, Gigaworks T20 Series 2 werk zou ik graag willen weten of geluiden met een draadloos Surround systeem

beter te horen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.