Ga naar inhoud

Microsoft Solitair Collection


Theo2602

Aanbevolen berichten

Sinds de installatie van W1803, heb ik problemen met Microsoft Solitair Collection. De enige oplossing is telkens Microsoft Solitair Collection verwijderen, en daarna terug downloaden en installeren. Maar er moeten toch andere oplossingen zijn! Zoeken op Google geeft een hit om W10 te herstellen. Maar de uitleg is een (slechte) vertaling uit het Duits en dus lijkt me dat nogal onbetrouwbaar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat stond er op, toen ik de laptop kocht. Heeft altijd perfect gewerkt tot 1803. Als ik hem nu verwijder en terug installeer werkt hij ook weer. Maar nadat ik de computer af zet en de volgende dag terug start is hij weg. Of ik die nieuwe update heb ontvangen zie ik morgen wel. Nu ben ik op mobiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft totaal niks met Windows te maken.

 

Hoe doe je dat: Als ik hem nu verwijder en terug installeer werkt hij ook weer

Volgens mij heb je freeware en dat is betekend dat het beperkte mogelijkheden of beperkte tijd mag spelen.

Microsoft Solitair Collection moet je voor betalen en bovendien een account hebben.

Tegenwoordig wordt ook Office geïnstalleerd bij aankoop maar dat is ook tijdelijk tot je een nieuwe abonnement koopt

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat klopt niet wat je zegt.

Telkens moet je opnieuw installeren en dat was ook zo voor 1803

 

Graag antwoord van u:

Hoe doe je dat: Als ik hem nu verwijder en terug installeer werkt hij ook weer

Hoe heet dat installatie zoals pdf500.zip of zo

Misschien heet uw Solitair niet Microsoft Solitair Collection want er zijn veel soorten op de markt.

 

Nota:In Windows 10 wordt veel strenger gecontroleerd

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-6-2018 om 08:14, Theo2602 zei:

Zoeken op Google geeft een hit om W10 te herstellen.

Niet Windows 10 herstellen, maar alleen de app Microsoft Solitaire Collection herstellen. Probeer dat eens:

 

Klik op Start > Instellingen (= het pictogram met het tandwiel) > Apps.

Zoek in de lijst Apps en onderdelen naar Microsoft Solitaire Collection.

Gevonden? Klik op Microsoft Solitaire Collection, zodat Geavanceerde opties zichtbaar wordt.

Klik op Geavanceerde opties:

 

5b226d1f67289-geavanceerde_opties_solita

 

In het volgende venster klik je op de knop Opnieuw instellen:

 

5b226d9e02c4c-opnieuw_instellen_van_soli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-6-2018 om 08:14, Theo2602 zei:

Zoeken op Google geeft een hit om W10 te herstellen. Maar de uitleg is een (slechte) vertaling uit het Duits en dus lijkt me dat nogal onbetrouwbaar.

Je denkt er blijkbaar over om Windows 10 te gaan herstellen. In een ander topic van jou las ik dat je momenteel ook problemen ondervindt met Windows Update.

Het is mogelijk om Windows 10 te vernieuwen met behoud van al je bestanden en programma's. Voor een goede Nederlandstalige handleiding klik je op de volgende link: https://www.pc-helpforum.be/topic/67940-windows-10-vernieuwen-met-behoud-van-je-persoonlijke-bestanden-en-apps-programma’s/

 

Lees die lange handleiding eerst een paar keer door. Daarna kun je altijd nog besluiten of je dit wilt gaan doen of niet.

Zoals je zult zien beschrijft droske 2 methodes. Ik heb zelf methode 2 met succes uitgevoerd op een van mijn pc's toen Windows Update niet meer goed werkte. Ik had toen nog niet de beschikking over deze uitstekende handleiding van droske.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.