Ga naar inhoud

illegale versie micro office 2010


Aanbevolen berichten

Ik heb al een aantal jaren Micro Office 2010 op mijn pc staan (een versie die ik om het half jaar moet heractiveren met (mini-KMS_Activator_v1.2_Office2010_VL_ENG_FIXED). Dat heeft altijd perfect gewerkt maar helaas lukt het me nu niet meer. Het openen van het rar-bestand lukt nog wel maar dan krijg ik steeds een foutmelding. Nu ben ik aan het overwegen om me een legale versie van Office aan te schaffen maar ik loop een beetje verloren in het aanbod (eenmalige koop of abonnement) En waar ik onwetend in ben en vrees is ... Kan ik zo maar een legale versie op mijn pc zetten ? moet ik eerst die illegale eraf halen, of word die overschreven ?... 'k Weet niet goed wat een beste keuze is en hoe ik die op mijn pc krijg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, bedankt. Dat lijkt me een mooie deal. Nu..... als ik de huidige versie er af haal dan vrees ik een beetje voor het onderdeel 'outlook'. Blijven al mijn bewaarde e-mails en andere nota's beschikbaar of verdwijnen die samen met het verwijderen van mijn huidige office versie. Ik heb proximus als server en weet dat ik daar ook e-mails kan lezen en verzenden maar daar werk ik praktisch nooit mee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.