Ga naar inhoud

Na Windows update geen netwerkverbinding meer


Aanbevolen berichten

Dit gaan jullie niet geloven: ik draai net de desktop om, om de kabel eruit te halen voor de laptop zoals Kweezie wabbit voorstelde: ik haal dus de kabel eruit......houd ik een losse kabel in mijn handen....hoe kan dit nu zo makkelijk valt die er niet uit.....Weer aangesloten dus en hopla internet werkt weer. Met het schaamrood op de kaken geef ik jullie een dikke knuffel voor het meedenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat je vaste internetverbinding weer werkt en we hebben graag meegedacht.

Normaal valt de internetkabel er inderdaad niet zo makkelijk uit. Aan beide uiteinden van de internetkabel zit een stekker die RJ-45 connector wordt genoemd. Wanneer je die connector aan de achterkant van de computer in de RJ45 poort duwt, moet je een klik horen waarmee hij vergrendeld wordt. Om de internetkabel weer uit de computer te halen moet je eerst een verend lipje indrukken dat op de connector zit. Daarmee ontgrendel je de verbinding. Maar als dat lipje is afgebroken, dan kan de internetkabel zomaar uit de RJ-45 poort vallen.

Dus als je dat verende lipje niet meer aan de RJ-45 connector ziet zitten, dan weet je waardoor die kabel zomaar losraakte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.