Ga naar inhoud

nieuw tablet en Win7


theplayer

Aanbevolen berichten

Op do. 6 sept. jl. kocht ik bij de Aldi een nieuw Medion tablet. Toen ik dit met mijn Medion  I7  pc verbond via usb, herkende de pc wel het tablet maar toonde geen enkel opgeslagen bestand ervan. Als ik echter mijn smartphone op dezelfde manier aansluit, dan is er geen enkel probleem: alle bestanden daarvan zijn dan zichtbaar, incl. die van de externe micro-usb.

Ik heb verschillende keren met de servicedesk van Medion gebeld waarbij werd geopperd dat ik een exemplaar met een hardwarefout had. Terugbrengen dus en een ander kopen. Zo gezegd, zo gedaan. Maar, wederom hetzelfde probleem: geen enkel bestand is zichtbaar op de pc maar wel alleen herkenning van het tablet.

Weet iemand wat er aan de hand is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb je de handleiding al eens doorgenomen? Moet er op je pc geen software geïnstalleerd worden om de data van je tablet te kunnen benaderen?

Geef eens het modelnummer en het msn nummer van dat apparaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo droske,

Ik heb alles bekeken (hoewel alle bijdragen uit 2011 stammen. Dit nieuwe tablet is van 2018. De tip dat je het tablet pas moet aanzetten als je eerst de verbing naar pc hebt gemaakt, werk ook niet. Sterker, ik zie nu ook geen aangesloten tablet meer bij Computer...

Al verder zoekende kom ik in het coniguratiescherme  bij Apparatenne printers het apparaat ANdroid tegen (zie bijlage!)

Daar  staat wat er aan de hand is...!https://ibb.co/hnkOX9

 

Wat betekent dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel gekeken in de verkenner van de pc of uw tablet daar niet is aangesloten?

Nota: het heeft niks met merk, model of wat dan ook te maken.

Android bepaald wat er gebeurd.

Ik heb het getest en gewoon usb kabel aansluiten en dan ziet je in uw verkenner

Op de afbeelding ziet je asus tabel K104

 

Je moet dus niet bij printers en apparaten zijn.

 

 

k104.jpg.dad07031a256c486fa297fc2bc64aa6e.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://ibb.co/fkmUqU

 

10 minuten geleden, droske zei:

Van zodra je een nieuwe tablet via usb met een computer verbind gaat de tablet opgeladen worden. Tijdens deze procedure is het mogelijk dat je vanaf je pc nog geen toegang hebt tot je tablet.

Dat zou dan het eerste tablet zijn dat toegang weigert. Ik heb ook andere tablets gehad die zonder problemen meteen herkend werden,, ook mijn smartphone.

Overigens, het tablet wordt, zoals eerder gemeld (zie link), wel herkend, maar de bestanden worden niet gegeven.:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

U denkt dat we het probleem niet juist inschatten, maar dat ziet u fout. Je info is duidelijk genoeg, alleen kan ik je voorlopig niet meer tips bezorgen dan deze (linken) die ik je al gegeven heb.

 

Heb je deze link al eens doorgenomen?

26 minuten geleden, droske zei:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.