Ga naar inhoud

Windows - Instellingen wil niet opstarten


DeeWee

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Ik kan niet meer in mijn algemene Windows-10 Instellingen geraken.
Ik zie enkel het logo onderaan verschijnen in mijn Taakbalk, maar geraak dus niet verder om bij mijn instellingen te geraken - zie bijlage.
Als ik overschakel naar een andere gebruiker op dezelfde PC kan ik wel mijn Instellingen volledig openen.

 

Hoe kan ik dat weer in orde brengen om mijn instellingen te kunnen openen ?
 

Instellingen.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eerst op de instellingen icoontje in de taalbalk of je met de rechtermuisknop niet kan maximaliseren.

Indien niet gaat en het is pas gebeurd zo ik herstelpunt terugzetten.

 

Je kan icoontje normaal gezien ook los maken van de taakbalk.

Dan start / linksmuisknop op instellingen en als je wel maximaal is dan kan je met de rechtermuisknop Aan taakbalk vastmaken klikken

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, droske zei:

Heb je de pc al eens herstart?

Het icoontje in de taakbalk kon ik niet maximaliseren.


Oh ja, al diverse malen herstart zonder dat dit verbetering gaf.
Ondertussen heb ik vastgesteld dat ik via rechtermuisklik op de START-knop linksonder terecht kon komen in "Apps en onderdelen".  En hiermee kon ik wel in mijn Instellingen geraken.  Vandaar ben ik gegaan naar  Bijwerken en Beveiliging.  En daar heb ik dan gekeken of er Windows Updates beschikbaar waren.  Ik heb dan de updates laten bijwerken (eerste keer mislukt - tweede keer wel gelukt).
En nu lijkt het weer goed te gaan.  Ik kan weer in mijn Instellingen via het Tandwieltje.  Ook na een tweede heropstart is alles momenteel OK
Het probleem lijkt daarmee opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.