Ga naar inhoud

ransomware


Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

25 minuten geleden, alfa10 zei:

Ik bedoelde dus dat ik op WEBmail kan inloggen, bij Th.bird lukt het nog steeds niet. Volgens mij staan ook alle servergegevens correct ingevuld. Ik heb voor de zekerheid de Livemail nog niet weggegooid. Kan ik nu waarschijnlijk wel doen want ik kan op Webmail ook mail ontvangen (die werkt dus ook!)

Daarom de test met webmail (zo kan je ook je mails blijven bekijken)

Maar hier is een uitleg om Thunderbird, maar waar het vaak verkeert gaat zijn bij de instellingen van POP3 en IMAP:

Uitleg: https://www.kpn.com/faq/15017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nog steeds bezig, maar het lukt nog niet om Th.bvrd aan de praat te krijgen. Volgens mij heb ik alles ingesteld volgens de aanwijzingen maar nog geen resultaat. Op de tablets komt de mail gewoon binnen en de instellingen zijn gelijk aan de laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, alfa10 zei:

Als ik een bericht wil verzenden krijg ik een klein venster waarin om het wachtwoord wordt gevraagd met later de mededeling dat niet juist is.

Plaats hier dit probleem eens: https://www.pc-helpforum.be/forum/121-e-mailprogrammas-behalve-outlook/

 

Zet er een link naar hierbij dan kunnen ze terug kijken wat we al hebben gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had nog een topic open staan in mailprogramma dat werd behandeld door Veng en heb daar het probleem verder neergelegd. Ik hoop dat we daar verder komen. Ik laat deze topic nog even open staan zodat ik later eventueel kan laten weten hoe het is afgelopen. In ieder geval mijn hartelijke dank van alle hulp.

alfa10

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.