Ga naar inhoud

sasin

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

 

Heb in dit topic gelezen dat meer mensen hier problemen mee hebben.

Ik heb de instellingen SMTP , POP3 en SSL nagekeken: staan allemaal goed.

Gisteren was er nog niets aan de hand en sinds vanmorgen ben ik de hele dag naar een oplossing aan het zoeken.

 

Ik voeg de foutmelding bij in de bijlage.

Mailfout-verzenden onmogelijk.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook voor jou met hulp van Google gezocht naar een oplossing voor je probleem.

De meeste antwoorden die ik vond kwamen hier op neer: “Hier kun jij niets aan doen. Het probleem zit niet aan jouw kant. Dit gaat vanzelf over.”

 

Een citaat: “451 'internal queuing error' messages are nothing to do with a problem at your end, so please don't act on recommendations that you use a different mail client, or fiddle with any settings. The error usually rights itself after a short while.”

Bron: https://www.techadvisor.co.uk/forum/helproom-1/windows-live-mail-not-sending-messages-out-4657621/

 

Wat jij nu wel kunt doen is het volgende:

1. Verbreek de verbinding met internet.

2. Open Windows Live Mail.

3. Verwijder alle mails die in Postvak Uit zitten. (Dat zijn dus de mails die nog niet verzonden zijn)

4. Sluit Windows Live Mail en open dat e-mailprogramma morgen pas weer, in de hoop dat het probleem dan is opgelost.

5. Je mag de verbinding met internet weer herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.