Ga naar inhoud

Vervelende hoekjes word


holkaas

Aanbevolen berichten

Zorg dat Word afgesloten is.

Zoek op je computer naar Normal.dotx en Normal.dotm . Indien gevonden: verwijder dat bestand/die bestanden.

Start Word, er wordt nu automatisch een nieuw "Normal"-bestand aangemaakt waarin de tekstafbakeningen niet meer aanwezig zouden moeten zijn.

aangepast door alpha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal ook een poging wagen...

 

Je ziet die instelling niet in het venster dat jij laat zien. Op een Mac zie je bovenaan altijd nog een balk, dus boven het venster van Word. Helemaal linksboven staat de aangevreten appel (het pictogram van Apple). Daarnaast de naam van het programma dat geopend is: dus Word in jouw geval.

Klik op Word > Klik op Voorkeuren > Klik op Beeld > Haal het vinkje weg voor Bijsnijdmarkeringen.

 

Ik heb op mijn iMac geen Word, maar Pages. Ik moest de oplossing dus via Google zoeken

De informatie hierboven haalde ik hier: https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/msoffice_word-mso_mac-mso_mac2016/crop-marks-in-word-for-mac-2016/d48bc836-980f-4261-b94b-46aed660a36a

Lees het antwoord van Jim Gordon en kijk naar de afbeelding die Noah JWB plaatste.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.