Ga naar inhoud

Licentie activeren


Theo2602

Aanbevolen berichten

Toen ik mijn Office door een crash moest vernieuwen, kreeg ik hier door enkele reden een adres waar dat, goedkoop, kon en toch legaal was.

https://www.ictofficecentre.nl/microsoft-office-2016-professional-nederlands-32-64-bits-download-legitieme-microsoft-licentie-code

 

Nu vandaag, twee maand later dus, krijg ik plots dat ik die Office moet activeren. Terwijl ik bij aankoop steeds dadelijk reactie kreeg op mijn mails, gebeurt dat nu niet.

Heeft iemand ondervinding met dat activeren?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien wat overtrokken, deze reactie:

- wel erg goedkoop, zo'n licentie daar

- als ze een half uur teamviewer nodig hebben voor iets simpels als een juiste licentiecode te plaatsen, zou ik zéér bunzig worden, en.... op zijn minst meteen meteen mijn belangrijkste wachtwoorden wijzigen.......

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dat neemt niet weg dat er gegevens kunnen "opgepikt" worden en nadien misbruikt.

 

Een half uur om een correcte licentiesleutel in te geven vind ik ook lang.

Ik zou zeker de wachtwoorden aanpassen zoals falstring zegt.

Je kan ook de geinstalleerde apps en programma's controleren en als er bij zijn die je niet (her)kent toch uitzoeken waarvoor die app of dat programma dient.

Een grondige malware controle kan ook nooit kwaad.

 

Het lijkt allemaal misschien wat overdreven maar de veiligheid van onze leden ligt ons nauw aan het hart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, dat mag afgesloten worden. Sommigen hier waren bang dat, omdat de mensen van die firma meer dan een half uur, langs Teamviewer, op mijn computer hebben gezeten, zij iets fout zouden kunnen gedaan hebben. Ik vond dat enkel een goede service en heb geen enkel probleem ondervonden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.