Ga naar inhoud

Continue BSOD bij starten


spookie2005

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Bij starten van de computer heb ik continue een BSOD nog voor windows is opgestart. Ik heb ondertussen al van alles geprobeerd maar nog geen succes. Zijn er nog zaken die ik kan doen?

Ik begrijp dat wat ik nu vertel niet genoeg qua info is, dus ik hoor het graag wat ik nog moet posten.

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, spookie2005 zei:

Ik heb ondertussen de schijf gescand en er zaten heel wat fouten op die nu hersteld zijn

waarmee/waarop gescand? Want, zoals je het nu zegt, kan het ook wijzen op bad sectors - en in dat geval kan jij je schijf beginnen te vergeten...

 

enne: wat is 7x Linux ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Passer zei:

waarmee/waarop gescand? Want, zoals je het nu zegt, kan het ook wijzen op bad sectors - en in dat geval kan jij je schijf beginnen te vergeten...

 

enne: wat is 7x Linux ?

:-) Multiboot! 1x windows + centos + ubuntu studio + ubuntu +fedora + kubuntu + open suse goch ja 6X linux! :-) En ja, ik vrees het ook maar indien echt nodig begin ik opnieuw

 

aangepast door spookie2005
Link naar reactie
Delen op andere sites

oeps, 'k heb al wel eens multiboots met linux en zo tegengekomen, maar 6?  (zés ??? ! !) Nu ja: ieder zijn meug :)

 

enne: wat is 'gescand' - en waarmee? met sfc scannow of met HDtune of met ... ?  (want daar  hangt alles vanaf voor ons om te begrijpen wat 'fouten' zijn: het kan dus gaan van slechte bestanden tot bad sectors  - en precies dat laatste te weten is belangrijk.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.