Ga naar inhoud

Outlook 2003 - ontvangstbevestiging


vtveen

Aanbevolen berichten

Zoals gezegd met moeite weten in te stellen, maar kan echt niet reconstrueren hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, cq welke stappen ik heb gedaan.

Ik weet nu niet meer hoe en waar ik die instelling weer kan verwijderen. Heb alle mogelijkheden onder "Extra" > "Opties" geprobeerd, maar zonder succes.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik zelf niet meer zo'n oude versie van Outlook, dus heb ik de instructies even van internet geplukt. Zo stel je een lees- en/of ontvangstbevestiging in in Outlook 2003:

 

  1. Klik op Opties in het menu Extra.
  2. Klik op E-mailopties.
  3. Klik op Controleopties.
  4. Schakel het selectievakje Leesbevestiging of Ontvangstbevestiging in.

Bron: https://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=37743

 

Wil je dat weer uitschakelen, dan doe je het volgende:

 

  1. Klik op Opties in het menu Extra.
  2. Klik op E-mailopties.
  3. Klik op Controleopties.
  4. Haal de vinkjes weg voor de selectievakjes Leesbevestiging en/of Ontvangstbevestiging.
  5. Klik daarna onderaan in dat venstertje op OK om de wijzigingen op te slaan.

Kun je het zo terugvinden?

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan uit van je tweede afbeelding. Dus van Postvak IN. Geen Nieuwe e-mail aanmaken!

Ik heb het venstertje waar het om gaat uitgeknipt uit je tweede afbeelding:

 

5c19386fad76f-voorkeuren-E-mailopties.pn

 

Die instructies hieronder zijn eigenlijk voor Outlook 2007. Misschien werken ze ook voor jou:

 

 

Selecteer tabblad >> Voorkeuren
Kies bij het onderdeel >> e-mail op >> E-mailopties (in de afbeelding hierboven heb ik een pijl naar die knop gezet)
Kies bij onderdeel >> afhandeling van berichten op >> controleopties
Onder in dit scherm wordt ingesteld hoe Outlook om moet gaan met ontvangen leesbevestigingen

Selecteer >> Nooit een leesbevestiging verzenden
Vanaf nu wordt er geen vraag meer gesteld over een leesbevestiging en wordt deze ook niet automatisch verzonden.

Druk op >> OK (3x) om de instelling te bevestigen.

 

Ik haalde mijn informatie hier vandaan: https://www.easytemplate.nl/ms-office-tips-&-trucs/outlook/0005-leesbevestiging-instellen/leesbevestiging-Outlook-instellen.html

Klik op die link. Daar staan ook afbeeldingen die je verder kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.