Ga naar inhoud

Kolom is smal geworden


bernard

Aanbevolen berichten

Door mijn zoektocht naar mijn archief , heb ik waarschijnlijk iets aangeklikt waardoor mijn linkerkolom smal is geworden .

Er staan nu alleen nog de tekens , en als ik dan met de muis ga schuiven zie ik de tekst van de tekens wel weer 

Hoe krijg ik dit weer terug ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Passer heeft helemaal gelijk. Bernard, je mag er niet van uitgaan dat de helpers weten welk e-mailprogramma jij gebruikt. En nee, ook niet wanneer jij al eerder vragen over dat e-mailprogramma hebt gesteld. Het is voor de helpers onmogelijk om van alle leden te onthouden welk e-mailprogramma zij gebruiken. Dus als jij problemen hebt met een programma, dan zul je altijd de naam van dat programma moeten noemen in je startpost.

 

Ik heb nu even gekeken naar wat oudere topics van bernard. Het zal hier gaan om Gmail in de browser.

Je probleem is erg eenvoudig te verhelpen. Je ziet nu het onderstaande:

 

5c33b5dcc0eb8-knop_Hoofdmenu_in_Gmail.pn

 

Je wilt echter de namen van de mappen zien. Klik daarvoor op de knop Hoofdmenu. Ik heb die knop aangewezen met een rode pijl in bovenstaande afbeelding.

Na een klik op de knop Hoofdmenu (dat is dus de knop met de 3 streepjes boven elkaar) krijg je weer de namen van de mappen te zien:

 

5c33b669dcb62-Gmail_linker_kolom_breed-n

 

Dat is alles. Meer hoef je niet te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , jullie hebben helemaal gelijk .

Dat was ik inderdaad vergeten te vermelden .

 

Maarrrrrr , ik heb het weer voor elkaar hoor , en wel op dezelfde manier als wat jullie aangaven 

Ik klikte ook maar eens op het rondje met de 3 streepjes , en het was weer in orde .

 

Dus bedankt voor de tip , en het slotje mag er weer op

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.