Ga naar inhoud

Installatieproblemen bij WINDOWS 10


Lugcar

Aanbevolen berichten

  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

Ben je de bookmakers na AdwCleaner kwijt geraakt doe:

 

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Quarantaine.
  • Vink alles weer aan en klik op Herstellen.
  • Volg de stappen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lugcar zei:

is dat normaal, toen ik op "herstellen" drukte was plots alles in die lijst verdwenen en gebeurt er niks meer, moet ik nu mijn pc heropstarten, waarschijnlijk wel zeker.

 

Ja herstart je pc en kijk of de bookmakers er weer zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nop, zijn nog altijd, maar misschien komt dit omdat vannacht reeds probeerde de verdwenen bookmarks op te sporen, daarmee bedoel ik dat ik op YouTube al die tutorials probeerde terug te zoeken.

het waren niet alleen YouTube-dinges, maar interessante website, die ik niet wou vergeten, en die ben ik dus nu wel vergeten.  Ik zal er mij maar bij neerleggen zeker, en verder gaan met opkuisen.

Moet ik terug AdwCleaner inschakelen en terug doen zoals een paar berichten geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, abbs zei:

Ik moet nu weg dus kan je niet verder helpen ben er misschien vanavond.

Ik zal zoveel mogelijk stand-by blijven. Moet tussendoor wel wat klussen zoals de auto poetsen, enz. Maar ik kom regelmatig eens kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.