Ga naar inhoud

Mijn laptop kan geen netwerken meer vinden.


Gurjot

Aanbevolen berichten

Mijn laptop kan geen netwerken meer vinden of zien (Ik heb mijn stuurprogamma's gecontroleerd en ze werken naar behoren). Ik heb geen idee wat de oorzaak hiervoor zou kunnen zijn (ben trouwens verbonden via kabel op het moment).

Ik heb een systeemherstel proberen te maken naar een vorige versie maar, ik kreeg een foutmelding nadat het opnieuw opgestart was.

Het systeem is een : HP Pavilion sleekbook 15 pc, Systeem type : x64-based PC

En ja, vliegtuigmodus staat gewoon uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij kan geen netwerkEN vinden, dan moet het in de laptop gezocht worden....

vergewis je ervan dat de draadloze adapter niet is uitgeschakeld (netwerkcentrum.

ik neem aan dat de laptop ook een eigen wifi-schakelaar / fn-toetscombinatie heeft..?

de vliegtuigstand is een optie van windows, en dat hoeft niet per se hetzelfde te zijn als de 'eigen' schakelmogelijkheden van de laptop...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, falstring zei:

hij kan geen netwerkEN vinden, dan moet het in de laptop gezocht worden....

vergewis je ervan dat de draadloze adapter niet is uitgeschakeld (netwerkcentrum.

ik neem aan dat de laptop ook een eigen wifi-schakelaar / fn-toetscombinatie heeft..?

de vliegtuigstand is een optie van windows, en dat hoeft niet per se hetzelfde te zijn als de 'eigen' schakelmogelijkheden van de laptop...

 

Hallo de draadloze adapter is niet uitgeschakeld ik heb het meerdere malen gecontroleerd. 
Ja de laptop heeft een wifi schakelaar, maar die staat ook gewoon aan. Vliegtuigstand is nogmaal gewoon uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij kan geen netwerkEN vinden

Nee, het kan ook zijn dat je uw provider modem opnieuw moet opstarten om uw netwerk te kunnen zien.

Dat moet ik soms ook doen hoor.

 

ik neem aan dat de laptop ook een eigen wifi-schakelaar / fn-toetscombinatie heeft..? 

Ieder laptop kan je wifi uitschakelen met meestal FN + toets of wifi toets.

Maar sommige laptop heb je daar naast ook een knop of een schuifbalk om internet uit te schakelen.

 

 

Indien dan nog niet werkt dan onderstaande doen:

 

Ga naar netwerkcentrum en klik op uw router die je ziet. 
Klik dan op eigenschappen van draadloos netwerk en klik dan op tab beveiliging en klik dan op tekens weergeven en nu ziet je de wifi paswoord en schrijf dat op. 
  
Open Windows PowerShell (admin) 
Kopieer onderstaande tekst en plak het achter > 

netcfg -d 

Herstart de pc of laptop en nar opstart zal je wifi opnieuw paswoord moeten geven. 
  
Indien dan nog steeds niet werk zou ik SSID naam van de router een nieuwe naam geven. 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.