Ga naar inhoud

aanwijzer beweegt soms traag


Hikari

Aanbevolen berichten

Goedendag

Heb begin deze maand een nieuwe HP computer gekocht. De vorige was ook een HP computer. Op een gegeven bewoog op de oude computer de muisaanwijzer soms traag/vertraagd. Op de nieuwe computer was dat aanvankelijk niet, maar kort geleden kreeg ik hier ook hetzelfde euvel. De oude computer draaide onder Windows 8, de nieuwe onder Windows 10. De muis is draadloos. De vertraging treed echter ook op bij de mousepad.
Wat kan het probleem zijn?

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe verwijder ik de Logitech drivers?

Als je ondanks dat toch nog probleem hebt kan je beter Logitech drivers die je in app en onderdelen ziet verwijderen. 

In dat geval zal Windows 10 zelf de drivers installeren.

 

Touchpad is voor laptop.

Heb je een laptop en welke merk, model en type is het?

Je ziet dat aan de onderkant op etiket.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie daar wel de app die ik op uw aanraden heb gedownload. Maar zijn dat de drivers? Het lijkt mij gewoon een app waarmee je bepaalde muis instellingen kan vera

 

 

Het touchpad is voor de laptop, maar geeft dezelfde vertraging. Het is overigens niet zo dat de vertraging constant optreedt.

Mijn computer is een HP 15-db.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.