Ga naar inhoud

Geen internet verbinding...


Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb je nog een andere wifi toestel dan van uw provider?

Zo ja, heb je die toestel DCHP uitgeschakeld want alleen de router van uw provider geeft IP adressen?

 

Heeft niks met besturingssysteem te maken.

Instellingen kan wel maar als je niks had ingesteld op uw tablet dan zou die ook niet de oorzaak zijn tenzij wifi kaart stuk is.

In principe is dat instellingen / wifi klikken en dan zie je een of meerdere draadloos netwerken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat de wifi aan?

Anders instellingen / wifi en daar uw wifi verbinding klikken en dan vergeten klikken.

Maak nu weeral een wifi verbinding en geeft de juiste wachtwoord in.

Controleer wel vooraf dat of je hoofdletter of niet hebt.

Je kan uw browser openen en daar typen om te zien of alle letter en cijfers overeenkomt

 

Nota: als je vroeger mac adressen had ingevuld moet je dat ook doen voor tablet.

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

De wifi staat aan, ik krijg de volledige lijst van de beschikbare netwerken. Hoofdletters komen overeen als ik mijn paswoord zichtbaar maak.

Maar wat je vraagt om verbinding te vergeten, dit weet ik wel hoe je dit doet bij werkende tablets. Maar deze is helemaal gereset en het enige dat ik al gedaan heb is de taal geselecteerd en dan vraagt hij om een wifi verbinding te maken en dan komt de error op de proppen...

 

Dit heeft toch niets te maken omdat hij uit de Verenigde Staten komt? Dat de instellingen hier anders zijn dan daar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan met smartphones app Wifi Analyzer ofwel Windows store Wifi Analyzer and Scanner downloaden voor pc doch bij pc moet je wel draadloos verbinding hebben.

Start dat programma en dan ziet je welke kanaal uw wifi signaal is.

Ziet je kanaal 1 tot 11 dan is het 2.4 GHz doch je ook tweede signaal hebben en dat is kanaal hoger dan 36 Ghz

Je ziet bij app smartphones DBM en hoe lager het getal is het beter de sigaal is. 

 

2400 Mhz = 2.4 Ghz

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.