Ga naar inhoud

Geen internet verbinding...


Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Prima! :top:

 

Als jij je favoriete apps downloadt via de Play Store van Google, én je gebruikt daarbij hetzelfde Google account als gebruikt wordt op de tablet van je dochter, dan zou de voortgang van de games op beide apparaten gelijk moeten zijn, wanneer er sprake is van online spelen, dus tegen een of meer tegenstanders. Zo maakt het bijvoorbeeld niet uit of ik het spelletje Wordfeud speel op mijn iPad of op mijn Android tablet. De spellen worden gesynchroniseerd.

(Maar het zou natuurlijk wel erg raar zijn wanneer jij en je dochter hetzelfde Google account zouden gebruiken. Ieder persoon hoort naar mijn mening zijn eigen Google account te hebben.)

 

Wanneer de spellen die jij speelde niet gesynchroniseerd worden, dan zul je op je Amazon Fire HD 10 helemaal bij het begin moeten beginnen in die spellen. Dat kan vervelend zijn als je juist al heel ver gevorderd was in dat spel. Aan de andere kant weet je nu al hoe het moet. Alle fouten die jij ooit maakte, toen jij het spel voor de eerste keer speelde, kun je nu vermijden. Maak er gewoon een wedstrijd met jezelf van: hoe lang duurt het voordat ik op de Amazon Fire HD 10 met spel X even ver ben als ik was toen ik dat spel nog speelde op het tablet van mijn dochter.... 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.