Ga naar inhoud

Dropbox Verdwenen


Theo2602

Aanbevolen berichten

Ik had zelf van tevoren niet gecontroleerd of Dropbox in Excel op mijn pc nog wel bij de opslaglocaties stond. Misschien was dat wel zo. misschien ook niet. Dat kan ik nu niet meer nagaan.

 

Wat je nog kunt proberen is het volgende:

  • Zorg ervoor dat alle programma's van Microsoft Office zijn afgesloten.
  • In Voorkeuren voor Dropbox haal je het vinkje weg dat staat voor 'Dropbox weergeven als een opslaglocatie in Microsoft Office'. Klik daarna op Toepassen en OK.
  • Start daarna je pc opnieuw op via Start > Aan/Uit > Opnieuw opstarten.
  • Nadat de pc opnieuw is opgestart, zet je het vinkje weer terug voor 'Dropbox weergeven als een opslaglocatie in Microsoft Office'. Klik daarna weer op Toepassen en OK.
  • Open daarna Word en kijk of Dropbox weer onder Openen staat.

 

Dit lijkt nogal vreemd: een vinkje weghalen en later weer terugzetten. Toch helpt dat in sommige gevallen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Kweezie Wabbit wat dat mailadres betreft: als ik dat geheim houdt, mis ik al die meloenen(🤗) die ik aangeboden krijg van kinderen van afgezette presidenten, die niet aan het geld van hun vader kunnen, en van weldoeners die kanker hebben en al hun geld voor goede doelen door mij willen laten beheren omdat ik zo'n brave mens ben. En niet te vergeten Microsoft dat mij 1.000.000 gaf omdat ik een trouwe gebruiker was. Plus alle Ipads, Samsungs, enz die ik gratis aangeboden krijg. 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26/4/2019 om 09:40, Theo2602 zei:

Ik ben vanalles aan het rommelen geweest in 'voorkeuren'. Wat er juist gebeurd is weet ik, soijtig genoeg, niet, maar dropbox staat terug in Word.

Dit mag dus dicht, met dank aan iedereen die probeerde te helpen.

Blij dat toch is opgelost.

 

1 uur geleden, Theo2602 zei:

En Kweezie Wabbit wat dat mailadres betreft: als ik dat geheim houdt, mis ik al die meloenen(🤗) die ik aangeboden krijg van kinderen van afgezette presidenten, die niet aan het geld van hun vader kunnen, en van weldoeners die kanker hebben en al hun geld voor goede doelen door mij willen laten beheren omdat ik zo'n brave mens ben. En niet te vergeten Microsoft dat mij 1.000.000 gaf omdat ik een trouwe gebruiker was. Plus alle Ipads, Samsungs, enz die ik gratis aangeboden krijg. 😁

Ze hoeven daarvoor mijn mailbox niet vol te spammen, ze mogen alles ook rechtstreeks opsturen :xd:

 

Dan sluiten we hier af.

Succes nog

:locked2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via PB deze boodschap ontangen van Theo.

Quote

Dit onderwerp is afgesloten, maar ik denk dat ik nu de oorzaak heb ontdekt. Nu was Dropbox ook in Excell verdwenen, maar overal stond onedrive. Ik heb dat verwijderd en Dropbox kwam terug te voorschijn.

Het lijkt er op dat er toch een oplossing is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.