Ga naar inhoud

Windows 7 hoe updaten,hoeveel keer,om hoeveel tijd ?


Jim39

Aanbevolen berichten

Hoe update je windows 7,kan ik dit blijven gebruiken.Hoe kan ik pc sneller maken,moet ik programmas verwijderen en alleen wat ik echt nodig heb en gebruik behouden,ik wil namelijk direct as ik iets ingeef dat hebben,dat wachten werkt op mijn zenuwen.Kan iemand mij dat is uitleggen aub,ik ben leek.Ik heb medion pc.

20190429_114627.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Microsoft bepaald zelf wanneer je update krijgt.

Meestal is dat maandelijks.

Je kan sommige update wel forceren door online te updaten maar ik ben nooit voorstaander van.

 

Als je Windows 7 service pack 1 hebt dan moet je de hele cyclus van updaten afbollen.

 

Maar je kan veel beter overschakelen naar Windows 10 want uw Windows zal tot volgende jaar nog update krijgen.

Bij Windows 10 heb je het voordeel dat je altijd de nieuwste Windows 10 kan ISO kan downloaden zodat je sneller klaar ben.

Als iets direct wil hebben dan is Windows 10 het beste.

 

De snelheid van pc wordt bepaald door verschillende factoren en niet door programma te verwijderen.

 

Ik kan uw etiket niet zien maar kan je MSN nummer eens geven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het MSN nummer, soms aangeduid als "Art.-Nr", "P/N" of "Article number", is een 8-cijferig nummer dat u op het identificatieplaatje kunt vinden op de onderzijde of achterzijde van uw PC.

 

Het MSN nummer staat op de sticker waar heel groot MEDION op staat. Je mag ook een scherpe foto maken van alleen die sticker en die dan hier plaatsen. Dan kan stegisoft je verder helpen.

Het gaat om deze sticker die op de achterkant van de pc zit:

 

5cc984aba53ce-medion_sticker.png

 

Maar de afbeelding die je eerder plaatste is erg onscherp, waardoor de tekst op de sticker niet leesbaar is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens gegevens zou uw computer gebruik maken van oude versie DDR2 geheugen en sata2

Dat is vrij oude computer.

Zou je niet beter naar een nieuwe computer kijken of eventueel laptop?

Zelf de huidige gewone tabletten zijn sneller dan uw computer.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.