Ga naar inhoud

Windows 7 hoe updaten,hoeveel keer,om hoeveel tijd ?


Jim39

Aanbevolen berichten

Welke toestel je hebt zoals smartphone heeft totaal niks met computer of laptop te maken.

Elke smartphones kan je met usb kabel verbinding maken met computer maar je kan ook perfect via wifi verbinding maken zoals je dat doet met elke Windows computer of Nas of printers enz.

 

Je moet eerst bepalen of je laptop of pc wilt.

Dan bepaald je hoeveel je wilt uitgeven.

Heb je een grote beeldscherm voor pc of welke scherm grootte voor laptop.

Als je alleen filmpjes en video wilt bekijken dan kan je evengoed een tablet nemen want tegenwoordig kunnen tablet veel.

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil pc,ik heb een kleine tv lcd als pc scherm.Tablet heb ik android,zoals gsm.Dus pc degelijk maar voor normaal gebruik.Ik gebruik ook dropbox als ik foto neem aan bijvoorbeeld de zee en ik kom thuis staan die automatisch al op pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan je best bij Alternate (klik) kopen.

Intel i5-8500 met 240 GB SSD voor snelle opstart en 2 TB snelle harddisk 7200 RPM

Een videokaart van 4 GB GTX 1050TI is perfect voor uw films en video

Daarbij zit er 8 GB geheugen in wat ruim voldoende is.

Op de processor zit een heel stille processorkoeler in.

 

Nota: SSD is in dit geval M2 en dat is SSD die je op de moederbord plaatst.

Normaal is dat met Sata kabel verbonden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor informatie,maar gaming moet ik niet. Heb een wii u en wii,ik heb echt nodig voor opslag en videofilmpjes,daar ben ik vooral met bezig,ook alle filmpjes gesorteerd in mapjes,enz...,En sticks branden,ook informatie op harde schijven ben alle filmpjes van camera en video aant digtaliseren,dat is de bedoeling welke pc kan u mij aanraden.En een pc die snel gaat,als ik op iets klik onmiddelijk verder kan.En ssd of als er iets nieuwer is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.