Ga naar inhoud

Welke mediaplayer is het beste?


Custard

Aanbevolen berichten

Ik denk dat ik dit al eens ooit heb gevraagd hier op de site maar doe toch nog eens een gokje.... (Hopelijk zet ik dit onder het juiste topic? ...sorry anders 😖)

Wat is eigenlijk het beste wat ik kan doen i.v.m. een heel grote library aan muziek?

Ondertussen zijn er problemen met Winamp en speelt deze niet meer af zoals gewoonlijk. MediaMonkey heb ik terug op de pc gezet en de hele zaak is al dagen aan het scannen naar bestanden om toe te voegen aan de muziekbibliotheek.

Nu komt het ergste... 4TB muziek.... IS er een player die dat aankan?

Graag hoor ik jullie response.

 

Grtjs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het misschien niet beter zo gezegd: kan mijn computer wel die hoeveelheid aan?

Ik denk het niet want je bent ook bezig met iets anders op uw computer.

Trouwens 4 TB is gigantisch veel en dat kan je nooit zelf gekocht hebben maar gewoon illegaal gedownload.

Bovendien zou je nooit alles kunnen horen want dan zou je jaren moeten luisteren.

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb al wel een paar pc's erdoor gejaagd. Nu heb ik al een +-6 jaar een HP i7 64bit 12GB ram en draait Win8.

Ja, ik ben een heeeeel fervente verzamelaar van muziek (bepaalde muziek die nog steeds niet zo geapprecieerd wordt) en ik download heel veel. Als mensen geheel gratis muziek aanbieden op hun blog/site en die valt onder mijn smaak dan haal ik het af. Dat is dagelijks en ik gebruik dit ook alleen voor privé gebruik. Plus, ik bewerk graag muziek en daar kruipt tijd in.

Toen ik nog cd's/dvd's kocht zat ik al aan een collectie die enorm was (+- €100.000) en die is ten onder gegaan in een stockruimte aan vocht en hitte. Toen heb ik beslist; ALLES op een schijf en dat kan in de kast, neemt weinig plaats in beslag en ik kan het proper houden.

 

Nu spijtig genoeg, sinds het paasweekend begon Winamp raar te doen en van het één kwam het ander. Winamp werkte enorm snel en goed zelfs met zo een uitgebreide collectie.

Sindsdien is het elke dag beetje bij beetje scannen en toevoegen... Daarom mijn vraag of er een betere player zou zijn.

 

En trouwens, met ALLE respect gezegd, je klinkt een beetje zoals men vrouw: je kan zoveel muziek NOOIT beluisteren... zaag zaag... lol. Ik heb mijn ding, jij het jouwe en een ander het zijne. Respect. 🙏

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En trouwens, met ALLE respect gezegd, je klinkt een beetje zoals men vrouw: je kan zoveel muziek NOOIT beluisteren... zaag zaag... lol.

Gelukkig ben ik eens met uw vrouw ondanks ik een man ben.

Helaas mogen we jou niet helpen vanwege de forumregels.

 

oen ik nog cd's/dvd's kocht zat ik al aan een collectie die enorm was (+- €100.000) en die is ten onder gegaan in een stockruimte aan vocht en hitte.

Ik heb onlangs héél veel dvd uit de vochtige garage gehaald waarop mp3 gebrand is die in nooit had gehoord.

Bij wijze van test is géén enkel dvd verloren gegaan.

Ondanks dat heb ik alles vernietigd uit respect voor artiesten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het downloaden van een dergelijke massa muziekbestanden, lijkt het onwaarschijnlijk dat deze allemaal op een legale manier zijn verkregen. Dat belet ons om verder op je technisch probleem in te gaan. Als forum kunnen/mogen we helaas geen medewerking verlenen bij illegale download.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.