Ga naar inhoud

Kan geen cd branden


zeerover

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Probleem met mijn windows 10

 

Wanneer ik opgeslagen foto's wil branden gaat dit niet maar ik krijg steeds een tekst op mijn scherm. Waar ik als leek niets van begrijp. Verleden week deed ik het zelfde en toen ging het wel. Wat betekent die tekst en hoe kan ik het verhelpen

 

MVG

 

ZEEROVER  😉

20190520_183357.jpg

20190520_183453.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat programma dezelfde is dan moet je eens bij de firewall van uw virusscanner kijken of uw programma niet wordt geblokkeerd.

 

Trouwens cd branden is echt van de oude tijd hoor.

Waarom gebruikt je geen usb-stick?

Ook usb-stick kan je branden met Rufus als het een iso bestand is.

Zelf heb ik zeker 10 jaar geen cd nodig gehad.

 

Nota: als je iso bestand brandt moet je bij Windows 10 helemaal geen programma hebben want je kan gewoon met de rechtermuisknop op branden klikken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo stegisoft

 

Bedankt voor je mailtje. Ja ik weet het ben nog van de oude tijd. Ik sla normaal alles ook op een externe harde schijf bijna alles wat op min pc staat. Maar soms gebeurt het dat ik een dvd moet maken.

Zoals je weet heb ik een nieuwe pc met windows 10. vandaag terug ander probleem. Ik maak een word document en wil het opslaan maar ik krijg steeds een vermelding zo als ik reeds melde de vorige keer. Ik heb dat eens opgezocht op interne wat cdbxpp. exe wilde zeggen (zie bijlage)  maar daar begrijp ik niks van.

In het begin een tweetal weken geleden geen probleem en nu elke dag iets nieuws. Is dit op te lossen of moet ik mij terug wenden tot de verkoper en wat mozet ik melden.

 

Groetjes en alvast bedankt voor de eventuele info 

cdbx.jpg

Andere media invoegen.url

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ga niet zomaar bestanden downloaden en vooral niet van die site.

Er zit een fout in het programma CDBurnerXP verwijder die eens.

 

 

Een goed programma is: https://www.pc-helpforum.be/topic/61824-ashampoo-burning-studio-2016-gratis-versie-handleiding/#comment-485813
Uitleg fot's op CD/DVD zetten: https://www.easytechguides.com/nl/fotos-op-cd-of-dvd-branden.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo abbs

 

Bedankt voor uw antwoord. Ik heb dat programma cd burnerxp verwijderd ook.met revo unstaller. Het programma is weg maar wanneer ik kijk in alle programmas staat die daar nog en kan die niet verwijderen. Ik weet niet of dat erg is.

Wat betreft het niet afsluiten van een word dokument vond ik na controle een stick van bluetooth  liggen die eerst in de pc stak. Ik heb die terug geplaatst en nu kon ik wel dat programma afsluiten.

Mag ik dit programma ook verwijderen of zit dit in windows 10.

Als ik in de toekomst nog iets op één cd moet branden zal ik alles eerst copieren en  nadien plakken op de dvd die in de cd speler zit. ik heb dat programma niet meer nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Het beste is als je een programma verwijderd dit beter via "Programma's en onderdelen" kan doen.

Gebruik Revo Uninstaller alleen als het via bovenstaande niet lukt (dit is een tip)

Het kan verder niet echt kwaad als hij nog onder programma's staat (anders moet je een geheel stappenplan gaan doen).

 

Welk programma wil je verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Het programma dat ik wil verwijderen is CDBURNERXP dit is het programma dat de installateur van mijn pc daar heeft opgezet om met de cd speler te kunnen werken..

Het ander programma is dat bluetoots programma die mij parten speelt als ik de stich weghaald uit de pc die mijn word pragramma niet meer wil afsluiten. Wel als ik dit sul er uit haal.

Het zou mogelijks kunnen dat die osb stick ander invloed heeft op mijn pc. Maar zo veel weet ik daar niet van.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ja zoals ik reeds vermelde is dit programma verwijderd alleen staan alle onderdelen van het programma nog op die lijst waar alle programmas opstaan. Als ik op een van die onderdelen klik om te verwijderen kom ok op een lijst terecht waar ze normaal moeten opstaan maar ik vind ze niet terug. 

Maar een ander probleem was mogelijks een fout met de bluotooth stick dacht ik maar ik weet het niet zeker.

Wat gebeurd er: Ik heb een word dokument met paswoord. Ik open dit document verbeterd iets en wil afsluiten vraagt wijzigingen opslaan ja   en dan verschijnt die tekst rechts op het scherm zie bijlage.

Ik kan het dokument niet afsluiten als ik de wijzigingen wil opslaan . Bij niet opslaan wel.

Heb ik nog nooit gehad

fout.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dit

Op 20/5/2019 om 23:56, stegisoft zei:

dan moet je eens bij de firewall van uw virusscanner kijken of uw programma niet wordt geblokkeerd

 

naast dit leg: image.png.8c8292c52e6e039447242822909c2403.png

 

en ik merk dat het een melding is van ...  je windows defender,

dan denk ik dat het probleem hem dààr zit...

Zelf gebruik ik ook al jaren CDburnerXP en 't is een goed prog en 'k ondervind er geen problemen mee.

 

19 minuten geleden, zeerover zei:

Ja zoals ik reeds vermelde is dit programma verwijderd alleen staan alle onderdelen van het programma nog op die lijst waar alle programmas opstaan. Als ik op een van die onderdelen klik om te verwijderen kom ok op een lijst terecht waar ze normaal moeten opstaan maar ik vind ze niet terug. 

ik vermoed dat dit het gevolg is van het verwijderen met Revo

Verwijderde je nadien (nog binnen REvo) zowel mappen als registerverwijzingen?

(zo ja: probeer het anders met: opnieuw installeren (wel op dezelfde plaats!) en het opnieuw verwijderen?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.