Ga naar inhoud

traag laden van pagina's


Aanbevolen berichten

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

Doe eens een gewone reset.

Doe het volgens deze manier > haal de stroomstekker uit het stopcontact > wacht nu 15 sec > steek daarna de stekker weer in het stopcontact. (dus NIET! via het aan/uit knopje)

 

Wacht nu rustig dat het hele modem weer is opgestart en test daarna bekabeld je snelheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, de oplossing komt. ik heb vandaag gebeld naar scarlet en dit probleem gemeld. ze hebben op afstand de modem en de lijn gemeten en zagen dat de modem eind is . het loog aan de modem. volgende week komt er een nieuwe modem van scarlet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, lichtje zei:

hallo, de oplossing komt. ik heb vandaag gebeld naar scarlet en dit probleem gemeld. ze hebben op afstand de modem en de lijn gemeten en zagen dat de modem eind is . het loog aan de modem. volgende week komt er een nieuwe modem van scarlet.

Heel goed, dit zou de volgende stap zijn als resetten niet zou lukken.

 

Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.

  • Klik met de rechtermuisknop op 577bf0efb8088-FRST.png FRST / FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST wordt nu verwijderd.

 

Laat nog even de uitslag weten als de nieuwe modem er aan hangt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, hier ben ik terug. we hebben ondertussen een nieuwe modem van scarlet gekregen en weer was erg flauw. op nieuw gebeld naar daar en dan op afstand opgemeten en ze zagen dat idd terug flauw was. ze hadden dan alles doorgestuurd naar proximus (scarlet is overgenomen naar proximus en daar zouden ze ook op afstand metingen doen en als niet opgelost kon worden , dan een technieker sturen. ondertussen waren we 2 dagen verder en nog niets gehoord. ik heb dan mail gestuurd dat tegen volgende week woensdag moest opgelost zijn of we stappen over. want de pagina's laden erg traag of helemaal niet. nu sinds vandaag gaat dat internet beter maar nog niet optimaal. ik heb nog eens speedtest gedaan en zag klein beetje verschil maar ja hé .

 

8318034644.png

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.