Ga naar inhoud

traag laden van pagina's


Aanbevolen berichten

scarlet zegt dat aan de lijn van proximus ligt .  als ik dit bekijk is dat internet nu zoals ervoor , dus we denken dat die down en upload snelheid al altijd zo moet geweest zijn want van zo'n speedtest wisten we niet. nu komt allemaal uit dat die down en upload toestand niet is zoals het zou moeten. we denken over te stappen naar telenet. dat is nog niet zeker. weet u welke de beste provitors zijn voor het internet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 8/6/2019 om 15:58, lichtje zei:

scarlet zegt dat aan de lijn van proximus ligt .  als ik dit bekijk is dat internet nu zoals ervoor , dus we denken dat die down en upload snelheid al altijd zo moet geweest zijn want van zo'n speedtest wisten we niet. nu komt allemaal uit dat die down en upload toestand niet is zoals het zou moeten. we denken over te stappen naar telenet. dat is nog niet zeker. weet u welke de beste provitors zijn voor het internet ?

Ik kom niet uit Belgie, hierbij kan een andere helper je misschien mee helpen.

Wacht even af op een antwoord.

aangepast door abbs
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

freedback : die technieker was langs geweest en het was die modem terug. ds opnieuw een andere nieuwe gevraagd. deze is nu aangesloten.

de test gedaan en de resultaten zijn net hetzelfde. heel raar allemaal. ik ijk uit naar een andere provider. je mag er een slotje op deze topic plaatsen.

bedankt voor jullie tijd en hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het probleem niet opgelost is met een nieuwe modem, zit het in de buitenbekabeling.

Daar is Proximus verantwoordelijk voor maar Scarlet moet de aanvraag doen om de buitenbekabeling te onderzoeken en eventueel te herstellen.

Ik herhaal dus mijn vorig advies: Scarlet blijven "lastigvallen" tot die doen wat ze moeten doen: proximus inschakelen om de lijn op straat na te kijken en eventueel te herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.