Ga naar inhoud

verbinding maken tussen oude 5 din male aansluiting naar eigen versterker


bastet

Aanbevolen berichten

 

dank je wel; mijn eigen luidsprekers gebruiken kunnen we enkel doen als er geen oplossing is of als we het niet in elkaar geknutseld krijgen. Het geluid gaat helemaal verloren, dat hebben we reeds uitgetest. Groetjes, maria-rita

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Eigen versterker en boxen zou ik niet gebruiken. Die zijn bedoeld voor huiskamergebruik. Je kan er voldoende 'herrie' uitkrijgen om een grote living te vullen, maar in een kerk zul je het (achteraan) amper horen. Het lijkt mij ook niet verstandig om die toestellen continu op vol vermogen te laten werken.


Aangezien ze in de kerk gebruik maken van dat zwarte kastje (ik vermoed een radio/mp3/cd-speler) "waar hun muziek opstaat", is het wel mogelijk op die manier muziek af te spelen.


Bijkomend voordeel van het gebruik van de kerkinstallatie: De versterking in de kerk is (uiteraard) uitgevoerd in mono. De uitgang van je laptop (en dus ook het geluid op je eigen installatie) is stereo. Mocht je stereo afspelen in de kerk, krijg je heel rare effecten, afhankelijk van de plaats waar je je bevindt.


Het blauwe kastje op de foto zet het stereo-signaal om in mono, geschikt voor de kerkversterker.


Probeer dus de tulpstekkers van dat zwarte toestel te gebruiken, het is ervoor voorzien en je hoeft verder niets te doen aan de bekabeling in de kerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.