Ga naar inhoud

Update


Liesbeth*

Aanbevolen berichten

Die map windows.old heb je nodig wanneer zich toch binnenkort problemen voordoen en jij daarom terug wilt naar de vorige versie van Windows 10. Je hebt na installatie van een nieuwe versie van Windows 10 slechts 10 dagen de tijd om terug te keren naar de vorige versie. Daarna wordt de map windows.old automatisch geleegd.

Wanneer je nu niet met acuut plaatsgebrek kampt, dan zou ik windows.old met rust laten en afwachten totdat die map vanzelf wordt opgeruimd. Op de ene pc gebeurt dat inderdaad na 10 dagen al, op een andere iets later: misschien na 12 of 14 dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké dank je wel voor je antwoord Porrelaar dan laat ik het rustig staan heb ruimte genoeg op de schijf.  En dan wacht ik wel tot het automatisch gebeurt moest wel eerst een andere KB4497935 installeren voor ik de 1903 kon binnen halen. Dank je wel voor je uitleg :thankyou-bor:

aangepast door Liesbeth*
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.